
"Uzņēmums nepārtraukti pārskata iekšējos procesus un meklē risinājumus resursu efektivizēšanai. Viens no virzieniem ir automatizēt manuālu darbu. Lai gan ceļu uzturēšanas tehnika ir aprīkota ar GPS uztvērējiem, līdz šim nebija iespējams automatizēti iegūt atskaites par ceļu posmam veiktajiem uzturēšanas darbiem, patērēto laiku un materiālu. Tādēļ kopā ar RTU uzsākām darbu pie atbilstošas informācijas sistēmas izstrādes," skaidro LAU Tehnoloģisko procesu attīstības daļas vadītājs Raitis Šteinbergs.
Ceļu uzturēšana ziemas perioda režīmā Latvijā ilgst no novembra līdz pat marta beigām, un šajā periodā, ja to pieprasa laika apstākļi, ceļus regulāri nepieciešams apstrādāt ar pretslīdes materiāliem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit