Četras Liepājas skolu 5. klases pilotprojekta ietvaros uzsākušas matemātikas apguvi, mācību procesā izmantojot digitālās tehnoloģijas. Tādējādi paredzēts veicināt skolēnu interesi par eksaktajām zinātnēm, kā arī uzlabot skolēnu zināšanas, prasmes un individuālos sasniegumus matemātikā.

Pilotprojekta "Matemātika 200" ietvaros četras skolas – Liepājas Centra sākumskola, Liepājas Raiņa 6. vidusskola, Oskara Kalpaka Liepājas 15. vidusskola un Liepājas Liedaga vidusskola – aprīkotas ar 128 planšetēm, četriem uzlādes skapjiem un trīs interaktīvajiem ekrāniem, ieguldot pašvaldības finansējumu 85 tūkstošu eiro apmērā. Savukārt tehnoloģiju un digitālā mācību satura apgūšanā matemātikas skolotājus apmācījuši izglītības uzņēmuma "Lielvārds" speciālisti.

Ieguvumi digitālo tehnoloģiju izmantošanā, uz ko norāda pedagogi pēc diviem aizvadītiem mācību mēnešiem, ir vairāki: mācību procesu iespējams īstenot individuālāk un diferencētāk, veicinot skolēna pašvadītu mācīšanos – iespēju mācību vielu apgūt savā tempā un izpildīt uzdevumu skaitu, kas ir atbilstošs skolēna spējām. Vienlaikus skolotājs var sekot līdzi skolēna darbam un analizēt datus, izvērtēt sakarības, novērtēt, kam jāpievērš papildu uzmanība.

Pilotprojekts paredz, ka 5. klašu skolēni arī nākamajā gadā turpinās matemātikas apguvi, izmantojot viedierīces, turklāt tehnoloģijas iespējams izmantot arī citu mācību priekšmetu apguvē, un to atzinīgi novērtējuši gan skolēni, gan pedagogi.

Pilotprojekta "Matemātika 200" ietvaros matemātikas stundās ar atbilstošu tehnoloģisko nodrošinājumu tiek apgūts digitālais mācību saturs, panākot maksimālu ikviena skolēna iesaisti savu individuālo matemātikas zināšanu un prasmju pilnveidē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!