Foto: Publicitātes foto
Šajā izaicinājumu pilnajā laikā ir svarīgi pielāgoties mainīgajiem apstākļiem. Lai noturētu darbiniekus, "Pica Lulū" papildina savu piedāvājumu klāstu ar pārtikas un saimniecības preču piegādi, kuru sola nodrošināt divu stundu laikā.

Kad pārvietošanās tiek ierobežota, aktuāla kļuvusi pārtikas un saimniecības preču piegāde uz mājām. Vēl svarīgāk ir saņemt vēlamo pasūtījumu dienas laikā, nevis gaidot to dienām vai pat nedēļām ilgi.

"Kā jau daudziem ēdināšanas uzņēmumiem, arī mums esošajā situācijā ir krities apgrozījums un arī mums ir nācies aizvērt dažas picērijas uz nenoteiktu laiku. Rūpējoties par darbinieku noturēšanu, lai varētu nodrošināt komandai stabilas darba vietas, meklējam arvien jaunus risinājumus. Katra krīze liek uz visu paskatīties citām acīm. Esam centušies, lai mūsu picērijas būtu atpazīstamas ne tikai ar gardām picām, bet arī ar ātro piegādi, precizitāti un ašajiem kurjeriem. Apvienojot šos trīs vaļus, uzņēmums ir izveidojis vietu, kur ātri, ērti un, pats galvenais – droši, iepirkties. Aicinot visus palikt mājās un rūpēties par savu un līdzcilvēku veselību, esam izveidojuši "Lulū Bodi", kur klientiem būs iespēja atrast nepieciešamākās pārtikas un saimniecības preces ikdienai," stāsta "Pica Lulū" direktore Maija Zariņa.

Uzņēmuma ikdienas darba nodrošināšanai esot izstrādātas stingras vadlīnijas un procesi, kā darbiniekiem jārīkojas gan picērijās uz vietas, gan piegādes laikā. Jaunais sortiments apskatāms Lulū bode.

Krīze ir iespēja uzņēmējiem. Iedvesmojies tehnoloģiju un inovāciju portālā Labsoflatvia.com.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!