Humora raidījuma Labās ziņas epizode, kurā parodēta Latvijas telekomunikāciju operatoru izmisīgā cīņa par klientiem, kļuvusi par Latvijas YouTube lielāko hītu, ko dažu dienu laikā noskatījušies jau gandrīz 90 tūkstoši cilvēku.

Kā zināms, LMT un Tele2 priekšapmaksas karšu reklāmas konkurence ir sacēlusi neprātīgu ažiotāžu - abi operatori cenšas piesaistīt jaunus mobilā telefona lietotājus, salīdzinot O!Kartes un Zelta zivtiņas tarifus, viens otru cenšoties pēc iespējas neuzkrītošāk nomelnot un tērējot šiem nolūkiem neadekvāti augstas summas, kas vēlāk netieši atspoguļojas telefona sarunu rēķinos.

Šo reklāmas kampaņu ētika (īpaši jau bēdīgi slavenais gadījums ar tā saukto "Mazsalacas meteorītu") sabiedrībā nemitīgi tiek kritizēta, tādēļ nav liels pārsteigums, ka tagad par abu operatoru reklāmas kariem ir izveidota video parodija, kas LNT raidījumā it kā uzņemta ar slēpto kameru.

Salīdzinājumam: interneta sensācijas - "dziedošās vecmeitas" Sjūzenas Boilas - debijas uzstāšanos  noskatījušies vairāk nekā 89 miljoni YouTube lietotāju, tomēr arī šis lokālā mēroga jociņš uzskatāms par ievērojamu panākumu Latvijas interneta dzīlēs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!