'Pasažieru vilciena' kampaņa 'noskrien no sliedēm' - ļaudis aicina pļēgurot
Foto: DELFI

"Gribēju kā labāk, sanāca..." - šo teicienu esam dzirdējuši un lietojuši bieži, un, iespējams, trešdien, 25. novembrī, šo frāzi varēja dzirdēt arī uzņēmuma Pasažieru vilciens gaiteņos

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Popularizējot vilcienu kā ērtu pārvietošanās līdzekli, Pasažieru vilciens aizvadītajā nedēļā izziņoja Twitter konkursu, kurā aicināja cilvēkus dalīties ar foto, kuros iemūžinātas neskaitāmās lietas, ko var darīt brauciena laikā.

Lai mirkļbirka #kodarivilciena iemantotu popularitāti tīmeklī, gan bija drusku jāpagaida - tas notika tikai nedēļu pēc konkursa izsludināšanas. Tiesa, ne tā iemesla dēļ, kādu bija plānojuši kampaņas veidotāji - vērīgākie pēc atgādinājuma par konkursu pamanīja, ka tā nosaukumu iespējams lasīt arī kā "Kod arī vilcienā", un maisam gals bija vaļā.

Twitter nekavējoties tika pārpludināts ar internetā atrastiem foto, kuros redzami iereibuši vai ļoti piedzērušies cilvēki vilcienos, un pļēgurošanas aicinājums ātri vien kļuva populārāks par Pasažieru vilciena ieplānoto akciju.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Pasažieru vilciens Stulbings
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form