Foto: Reuters/Scanpix
Lai pievērstu uzmanību lielajām atlaidēm, veikali liek lietā dažādus mārketinga līdzekļus, bet jau daudzus gadus par vienu no populārākajām pievilināšanas metodēm kļuvusi puskailu cilvēku iesaistīšana.

Daudzi veikali, atklājot izpārdošanas, īsteno akciju ar izģērbšanos - pircēji tiek aicināti ierasties puskaili, un tie drosminieki, kuri to patiešām izdara, saņem bezmaksas apģērbu vai arī labas atlaides.

Arī Spānijas populārais zīmols Desigual izmantojis šo pārbaudīto mārketinga triku - aizvadītajā nedēļas nogalē kādā Turīnas pilsētas pievārtē esošā tirdzniecības centrā visi zīmola fani bija aicināti izģērbties un saņemt bez maksas divus apģērba gabalus.

Tā kā bezmaksas apģērbu saņēmēju skaits bija ierobežots - tāda laime bija paredzēta pirmajiem simts - , jau krietnu laiku pirms veikala atvēršanas pie tā pulcējās puskailu jauniešu bariņš, kuru vienīgais apģērbs bija apakšveļa un apavi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!