Nedēļas izskaņā notikušās Super Bowl izcīņas reklāmas pauzēs bija iespēja ielūkoties arī vairākos šī gada gaidītākajos kino jaunumos, un pārsteigumu netrūka.

Jau vēstīts, ka Super Bowl izcīņa ir ne tikai viens no gaidītākajiem sporta notikumiem ASV, bet arī miljoniem dolāru vērts reklāmas bizness.

Par 30 sekunžu reklāmas klipa parādīšanu sacensību 112 miljonu lielajai auditorijai 2016. gadā bija jāmaksā rekordsumma - pieci miljoni ASV dolāru, un starp dažādu uzņēmu un produktu video rullīšiem bija arī filmu treileri.

Super Bowl translācija bija pirmā iespēja gūt ieskatu jaunajā algotņa Džeisona Borna filmā Jason Bourne ar Metu Deimonu galvenajā lomā. Tāpat tika izrādīti supervarvaroņu filmu X-Men: Apocalypse un Captain America: Civil War treileri, The Jungle Book un citu gaidītu kino jaunumu reklāmas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!