"Mūsu misiju plāniem ir divi pamata veidi," skaidroja ASV armijas auksto reģionu pētījumu un inženierijas laboratorijas inženieris Džeimss Līvers. "Viens ir apstādināt robotu uz viņa trajektorijas un savākt visus nepieciešamos datus - tādus kā baktēriju paraugu iegūšana no sniega, atmosfēras mērīšana vai ledāju pētījums ar radaru. Otra daļa ir sensoru tīkli, kur varētu izvietot instrumentus, lai tos vēlāk savāktu."
Robota prototips ir apmēram vienu kubikmetru liels. Tas sver 60 kilogramus, bet var nest apmēram 70 kilogramus kravu un vilkt ievērojami lielāku masu aiz sevis uz ragavām.
Mērķis bija radīt transporta līdzekli, kas var Antartīdas vasarā divu nedēļu laikā veikt 500 kilometrus, taču pēc Grenlandē veiktajiem testiem, izstrādātāji uzskata, ka viņi savu mērķi ir pārsnieguši.
Kasti sedz saules paneļi, uz grīdas atrodas vadības un braukšanas sistēmas, kamēr ar sniegu saskaras četri riteņi. Robots ir izstrādāts pietiekami viegls, lai to varētu uz starta punktu nogādāt neliela lidmašīna. No turienes tas sekos iepriekš programmētam maršrutam, sasaucoties ar mājām caur satelītu tikai, lai lejuplādētu datus vai saskaroties ar negaidītu problēmu, kas prasa jaunas instrukcijas.