Deivids Duhovnijs iesūdzējis britu laikrakstu
Foto: AFP/Scanpix

Amerikāņu aktieris Deivids Duhovnijs iesniedzis tiesā prasību pret britu laikrakstu Daily Mail, kura publicējusi rakstu, apgalvojot, ka viņš krāpj savu sievu ar tenisa treneri. Duhovnijs par cieņas aizskaršanu no laikraksta pieprasījis miljonu dolāru.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

18. oktobrī Daily Mail mājas lapā publicēts raksts, kurā tiek apgalvots, ka slavenajam aktierim bijušas intīmas attiecības ar savu tenisa treneri Edīti Pakaiju. Aktieris šo informāciju noliedz.

Lai gan pāris dienas pēc publicēšanas raksts no laikraksta mājas lapas tika izņemts, to jau bija pārpublicējuši britu masu mediji, tādējādi "nodarot Duhovnijam vēl lielāku ļaunumu". Izrādās, Edīte nekad nav bijusi aktiera tenisa trenere. Viņi bijuši labi paziņas, kas pāris reizes kopā spēlējuši tenisu.
Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form