Foto: F64
Latvijā ir daudzi un dažādi mūziķi, kuri gan paši meklē ierakstu kompānijas, gan arī tās lūkojas pēc jauniem talantiem, taču, kā intervijā aģentūrai LETA pauda "Mikrofona ieraksti" valdes priekšsēdētāja Elita Mīlgrāve, pagaidām gan vēl savs "Gangnam Style" nav atrasts.

"Mikrofona ierakstu" repertuāra direktors Guntars Račs katru dienu saņemot neskaitāmus ierakstus, kurus klausās, šķiro un domā par tiem. Vērtējot ierakstus, viņš gaidot to, "kas uzrunās pa īstam".

"Joprojām strādājam, lai izdotos realizēt starptautiski atzītu projektu. Tas mums ar manu partneri Raču ir lielais mērķis. Viņš daudz strādā ar deju mūzikas ierakstiem, un to vidū ir arī tādi, kurus Latvijā varbūt neviens nav piefiksējis. Pagaidām gan vēl neesam atraduši savu "Gangnam Style", bet gan jau arī mums būs savējais. Uz to mēs strādājam," sacīja Mīlgrāve.

Taujāta, kam jāpiemīt mūziķim vai grupai, lai ierakstu kompānija par viņiem ieinteresētos, Mīlgrāve stāstīja, ka jāpiemīt ir oriģinalitātei, taču nevis tikai oriģinalitātes pēc. Mūziķim ir jābūt kam tādam, ko viņš vēlas pateikt ar savu mūziku, kā arī ir jābūt harizmai. "Ja cilvēkam, kurš stāv uz skatuves, nav harizmas, tad labāk, lai viņš tur nemaz nestāv," viņa akcentēja.

Tāpat ir jābūt milzīgām darbaspējām un neatlaidībai. "Iniciatīvai jānāk no mūziķa, mēs varam palīdzēt saprast, ko no tā var realizēt. Zināmā mērā viņiem ir mums jāuzticas un abiem ir jāatrod kopīga valoda, jo mēs piedāvājam savu pieredzi un kontaktus, iestrādes, finanses, turpretī jaunie censoņi nāk ar idejām un savu radošo potenciālu," informēja "Mikrofona ierakstu" valdes priekšsēdētāja.

Mīlgrāve neslēpj, ka pašmāju mūziķiem ir potenciāls. Šeit pat esot atrodami arī brīnišķīgi producenti, ko apliecina mūzikas ierakstu kompānijā saņemtie demo ieraksti, kas ne ar ko neesot sliktāki par tiem, ko uz vietas ražo citās valstīs, piemēram, Vācijā.

Viņa skaidroja, ka mūzikas ierakstu biznesā svarīgi ir saprast, kas mūzikas industrijas jomā notiek arī citās valstīs, tādēļ "Mikrofona ierakstu" valdes priekšsēdētāja piedalās lielākajā mūzikas industrijas gadatirgū MIDEM.

"Šajā gadatirgū piedalos, lai saprastu, ar ko mūzikas industrijas prāti šobrīd ir aizņemti. Katru gadu ir interesanti piedalīties šajā gadatirgū, kur vedam gan prezentēt savus produktus, gan arī satikties ar partneriem un izbaudīt MIDEM piedāvātās iespējas, apmeklējot daudzas izglītojošas lekcijas par dažādām tēmām. Paldies Dievam, ka valstij ir tik daudz prāta - atvēlēt šo naudu, lai būtu iespēja aizbraukt un noorganizēt pašiem savu stendu," norādīja Mīlgrāve.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!