"Tautas cīņa tolaik bija ārkārtīgi jēgpilna lieta. Kino tolaik pēkšņi kļuva par dzīvības un nāves jautājumu, jo nogalināja divus operatorus. Tajos laikos es biju tāds nihilists, bez lielas valstiskuma atziņas, radikāls jaunietis, kurš gāja pret straumi un personiskajā līmenī tas bija bieži vien tāda bezcerība, domājot par nākotni," – tā filmas rekonstrukcijas periodu atceras režisors Viesturs Kairišs.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit