Foto: Publicitātes foto
Šopavasar grupa "Placebo" izziņoja sava debijas albuma 20. gadadienai veltītu turneju "A Place For Us To Dream". Tiek solīts, ka šoreiz grupa koncertiem atlasījusi visu laiku populārākas dziesmas no "Placebo" karjeras pirmajiem albumiem, hitus, kas pēdējo gadu koncertos skanējuši nepiedodami reti.

Tomēr "Placebo" 20 gadu garajā pastāvēšanas laikā, līdzās mūzikai tikpat svarīgs bijis tās vizuālais tēls – lakonisks un spilgts, vienmēr mainīgs, tomēr allaž atpazīstams, dzimumu lomu stereotipus jaucošs. Nebūs par skaļu teikts, ka noteiktai paaudzei šī grupa diktēja modi – spoži melni lakoti nagi un tumšas acu līnijas gan zēniem, gan meitenēm, frizūras kā Braienam Molko un dominējošais melnais apģērbā. Pats Molko ironiski reiz teicis, ka viņam allaž ir jābūt par vienu frizūru priekšā saviem faniem.

Grupas albumus un turnejas vienmēr ir pavadījušas lieliskas, mazliet provocējošas un tāpēc valdzinošas fotogrāfijas. Līdz ar savas šā gada turnejas izziņošanu grupa laidusi klajā arī zīmīgu 20 plakātu sēriju, kas rotā reklāmas stendus un afišu stabus visās pilsētas, kur mūziķi šogad uzstāsies. Arī Rīgā, kur "Placebo" uzstāsies 22. oktobrī. Plakāti dokumentē "Placebo" individuālo vizuālo tēlu un mainīgumu 20 gadu garumā, kopš debijas albuma "Placebo" iznākšanas 1996. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!