Foto: Publicitātes foto

Tradīcijām bagātais Latvijas veļas ražotājs Lauma Lingerie Kampalā atzīmējis pirmo gadu Ugandas tirgū, un par godu šim notikumam vietējie franšīzes turētāji bija nolēmuši sarīkot krāšņu modes skati saviem klientiem un vietējām slavenībām – tajā tika manifestēts daudzējādais sievietes skaistums.

Lauma Lingerie zīmola seja Ugandā ir Miss Uganda skaistuma karaliene Silvija Namutebi, kura, lai gan jau septiņus mēnešus ir bērniņa gaidībās, bija piekritusi būt vadītāja nozīmīgajam notikumam.

Pasākumā viesiem tika rādītas aktuālākās modes veļas kolekcijas, kā arī peldkostīmi, kurus šajā īpašajā dienā lojālajiem klientiem bija iespēja iegādāties ar patīkamu Ziemassvētku atlaidi. Pasākuma apmeklētājus īpaši iepriecinošs bija vietējo zīmola pārstāvju paziņojums par jauna veikala atvēršanu tuvāko mēnešu laikā.

Kā vēsta zīmola pārstāvji, Ugandas sievietes prot novērtēt Lauma Lingerie kvalitatīvos izstrādājumus - no tiem visvairāk iecienīta ir tieši koriģējošā un formējošā veļa. Pieprasītākie krūšturu modeļi Kampalā ir dažādi, taču ugandietes biežāk tos izvēlas ar D izmēra kausiņiem, savukārt pieprasītākie biksīšu modeļi ir Invisible un Lace no ērtajām Lauma Lingerie bāzes veļas kolekcijām.

"Šis reģions ir jauns un perspektīvs veļas tirdzniecībai, taču tajā pat laikā būt Ugandas tirgū mums ir liels izaicinājums. Ir liels prieks apzināties, ka Lauma Lingerie ir kļuvis par starptautiski atzītu zīmolu.

Mūsu franšīzes partneris gatavojas 2016. gadā atvērt jaunus Lauma Lingerie veikalus, kas nozīmē eksporta pieaugumu uz šo tirgu - redzam lielu potenciālu attīstībai," atzinusi Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!