Foto: Reuters/Scanpix

Amerikāņu sabiedrības dāma un TV šovu zvaigzne Kima Kardašjana (attēlā) jau vairāk nekā 37 dienas sociālajos tīklos nav atspoguļojusi savas ikdienas gaitas. Mediji aprēķinājuši, cik lielu robu viņas budžetā iecērt vairīšanās no starmešu gaismām.

Nevienam nav noslēpums, ka sociālie tīkli ir viens no galvenajiem instrumentiem, ar kura palīdzību Kardašjana vairo savu turību – daiļavas publicētajās bildēs gandrīz vienmēr ir apslēpta reklāma.

Tā, piemēram, Kimas "Instagram" foto blogam ir vairāk nekā 86 miljoni sekotāju, kas ar nepacietību gaida, kad viņa atkal atgriezīsies apritē. Savukārt vietnē "Twitter" par viņu fano gandrīz 49 miljoni šī sociālā tīkla lietotāju.

Kā vēsta izdevums "Market Watch", par vienu sponsorētu ierakstu vietnē "Twitter" vai "Instagram" Kardašjana saņem aptuveni 300 tūkstošus ASV dolāru – tādas ir aptuvenās aplēses pēc sociālo tīklu menedžēšanas platformas "Captiv8" datiem.

Tas nozīmē, ka šo pāris nedēļu laikā Kimai secen gājuši simtiem tūkstoš dolāru. Viņa savu sociālo tīklu profilos savulaik reklamējusi tādus produktus kā "SugarBearHair" matu augšanas vitamīnus, "Waist Gang Society" slaidā vidukļa korsetes un citas lietas.

Tiesa, lai gan Kima vairākas nedēļas nav atjaunojusi savu sociālo tīklu informāciju, viņas fenomens nav zudis – aizvadītajā nedēļā dažās dienās viņas sociālo tīklu sekotāju pulks kopumā pieaudzis par 400 tūkstošiem.

Tiesa, jaatzīmē, ka Kima joprojām gūst ienākumos no citiem biznesiem – savas "Kimoji" aplikācijas, mobilās spēlītes, skaistuma produktu līnijas un ne tikai.

Kā vēsta izdevums "Forbes", aizvadītajā gadā Kima nopelnījusi aptuveni 51 miljonu ASV dolāru.

Atgādinām, ka oktobra sākumā Kardašjana cieta bruņotā laupīšanā Parīzē. Pēc šī incidenta viņa vairījusies no iziešanas sabiedrībā un savu gaitu atspoguļošanas sociālajos tīklos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!