Foto: AP/Scanpix

Jau īsi pēc miljardiera Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta vēlēšanās nelāgā skandālā iekūlusies viņa vecākā meita Ivanka Trampa (attēlā), kura nolēmusi izmantot tēva jauno statusu, lai reklamētu savu darbu.

Nedēļas izskaņā Tramps ar sievu Melāniju un vecākajiem bērniem viesojās pārraidē "60 Minutes". Ārvalstu mediji vēsta, ka jaunievēlētā prezidenta pirmo interviju kopā ar ģimeni noskatījušies aptuveni 20 miljoni amerikāņu, un pieredzes bagātā biznesa sieviete Ivanka nav laidusi garām šādu reklāmas iespēju.

Intervijas laikā viņas roku greznojusi 10 800 ASV dolāru (aptuveni 10 tūkstoši eiro) vērta rokassprādze, bet nākamajā dienā pēc intervijas mediji saņēmuši preses paziņojumu, kurā ar uzsaukumu "Style Alerts" jeb "Stila trauksme" norādīts, ka zelta rota ir viņas uzņēmuma "Metropolis" ražojums.

Stila un sabiedrisko attiecību speciālisti jau metušies kritizēt šādu Trampas rīcību, jo tā izdzēš robežu starp politiku un savām privātajām biznesa interesēm.

Trampas zīmola vadītāja Ebigeila Klema izdevumam "The New York Times" atzinusi, ka paziņojumu par Trampas aproci izsūtījis "mārketinga darbinieks ar labiem nodomiem, kurš sekojis ierastajam protokolam", un solījusi, ka jaunie sabiedrisko attiecību uzstādījumi jau tuvākajā laikā tiks izklāstīti visiem Ivankas Trampas partneriem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!