Foto: Kadrs no video

"Sarunas par jūtīgām tēmām" – ar šādu saukli pērnā gada novembrī pie skatītājiem un klausītājiem nonāca jauns sarunu šovs "YouTube" platformā "Dž:Spot", ko sākotnēji vadīja režisors Dž. Dž. Džilindžers kopā ar Ievu Adamss, bet beidzamajā laikā režisors viens pats. Nu pieņemts lēmums populāro raidījumu slēgt, portālam "Delfi" pavēstīja šova producente Ērika Matrosova.

Lai gan sarunu šovam "Dž.Spot" "YouTube" platformā ir tikai nepilni septiņi tūkstoši interesentu, pašiem raidījumiem – to gandrīz gada laikā bijuši 41 – ir ievērojams skatījumu skaits, kas liecina, ka ar raidījumam izvēlētajiem viesiem un sarunas formātu autori trāpījuši desmitniekā.

Šova darbības laikā vislielākais skatījumu skaits ir intervijai ar Jāni Domburu (69 000 skatījumu), sarunai ar Zigmaru Liepiņu, Lato Lapsu (abām 62 000 skatījumu) un Jāni Skuteli (47 000 skatījumu). Pārraidi varēja klausīties arī "Spotify" platformā.

"Dž.Spot" jaunākajā epizodē Džilindžers intervēja uzņēmēju Pēteri Šmidri, bet sarunas beigās pavēstīja, ka, iespējams, šī saruna arī ir pēdējā. "Esam bijuši ar jums kopā gandrīz gadu. Tā kā mums atbalstītāji ir beigušies (varbūt vēl kāds uzradīsies), uz šo brīdi mēs tā kā laikam beidzam," ieraksta noslēgumā pauda Džilindžers.

Kā portālam "Delfi" skaidro šova producente Ērika Matrosova, tik tiešām pieņemts lēmums pārtraukt "Dž.Spot" filmēšanu.

"Finansiālie ienākumi no "YouTube" monetizācijas nesedz raidījuma tapšanas un komunikācijas uzturēšanas tehniskās izmaksas. Vasaras mēnešos mēģinājām pa tiešo uzrunāt uzņēmējus un aicināt uz reklāmas sadarbību, taču neguvām atsaucību. Tāpēc ir pieņemts lēmums "Dž.Spot" raidījumu filmēšanu beigt," argumentē Matrosova.

Producente piebilst, ka vienas epizodes kopējās izmaksas ir nedaudz pāri 1000 eiro, un mēnesī tika uzņemti četri pieci raidījumi. Gan viņa, gan projekta vadītājs, gan abi vadītāji – Džilindžers un Adamss – darbojušies bez samaksas. "Pagājušā gada novembrī sākām šo visu ar mērķi sniegt mājsēdes laikā vairāk vai mazāk kvalitatīvu informācijas formu ar pozitīvu devumu – uzzināt par slavenām vai mazāk slavenākām personībām, iedziļinoties, kā viņi ir nonākuši līdz šodienai un kļuvuši par tādiem, kā šodien. Tā cilvēciski, bez maskām un mākslīgām niansēm," teic Matrosova.

Vaicāta, vai "Dž.Spot" kādreiz varētu atkal atgriezties pie skatītājiem un klausītājiem, Matrosova skaidro, ka tas ar prieku notiks, taču tikai gadījumā, ja atrodas reklāmdevēji un atbalstītāji. Pāriet uz maksas satura platformu "Patreon" radošajai komandai pagaidām nešķiet pieņemami.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!