Foto: Vida Press

Populāro čipsu "Pringles" ražotāji spēruši pirmos soļus modes pasaulē un, apvienojot spēkus ar tikpat populārajiem "Crocs", radījuši apavu kolekciju – tapuši trīs unikāli apavu dizaini, ko iedvesmojušas "Pringles" ikoniskās garšas un iepakojums.

Kolekcijā ir trīs novatoriski dizaini: puszābaki "Pringles x Crocs Classic Crush Boot" , klasiskie, visiem labi zināmie "krokši" "Pringles x Crocs Classic Clogs" un iešļūcenes "Pringles x Crocs Classic Slides".

Tīmeklī lielāko uzmanību izpelnījušies puszābaki, kas apžilbina ar stulmu "Pringles" klasiski sarkanajā tonī un neparastu papēža dizainu, kas imitē ikonisko "Pringles" čipsu formu. Papildus pievienota vērtība – stulmiem piestiprināts maciņš, kura izmērs un forma atbilst "Pringles" čipsu iepakojumam.

Ikonisko zīmolu sadarbībā tapuši ne tikai apavi, bet arī čipsi ar jaunu garšu – "Pringles Croc-Tail Party". Pirmie zābaku pircēji to saņems bez maksas!

"Pringles x Crocs" apavu kolekcija tirdzniecībā nonāks16. aprīlī, un rādās, ka fani jau gaidīt gaida šo mirkli. Krokši maksās sākot no 18 eiro. Ekskluzīvie sadarbības produkti tiks pārdoti visā pasaulē, izņemot "Pringles Croc-Tail Party" kartupeļu čipsu garšu, kas būs pieejama tikai ASV.

Matiass Infante, "Crocs" globālo zīmolu partnerattiecību viceprezidents, pauda entuziasmu par sadarbību, uzsverot tās nevainojamu integrāciju "Pringles" garšu un reizē aromātu pilnajā pasaulē ar "Crocs" raksturīgo komfortu. Maurisio Dženkinss, "Pringles" mārketinga vadītājs ASV, pievienojās šim viedoklim, uzsverot partnerības koncentrēšanos uz inovācijām un pašizpausmi.

"Šī partnerība nevainojami apvieno "Pringles" garšu piesātināto pasauli ar "Crocs" ikonisko komforta DNS. Esam priecīgi sadarboties ar "Pringles" komandu, lai radītu jaunus un inovatīvus veidus, kā aizraut mūsu fanus."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!