Vai arī jūs piederat pie tiem lidostas pasažieriem, kuri lidostās ierodas brīdī, kad līdz lidojumam atlikusi vien pusstunda? Jums nekad nav laika, lai apskatītu savu iekāpšanas karti un steidzaties, cik ātri vien spējat, lai nenokavētu lidojumu? Tad jaunā Hītrovas lidostas "pozitīvā iekāpšanas" sistēma domāta tieši jums!

Hītrovas lidostas statistika liecina, ka 44 procenti visu aviokompāniju pasažieri nokavē savus lidojumus, tāpēc jaunās sistēmas mērķis ir informēt pasažierus par to, vai viņiem ir nepieciešams steigties uz lidmašīnu, vai arī viņi uz lidojumu var doties mierīgi un nesteidzoties, kā arī nodrošināt lidmašīnu izlidošanu precīzi laikā.

Programma nodrošinās, ka brīdī, kad pasažieris ies cauri drošības kontrolei, ekrānā par viņu parādīsies informācija, kas norādīs, uz kurieni viņš lidos un vai viņš uz lidojumu varēs paspēt. Tie pasažieri, kuri uz lidojumu nepaspēs, to redzēs ekrānā un varēs doties atpakaļ. Lidostas darbinieki šādos gadījumos reaģēs uzreiz un nekavējoties atgriezīs pasažiera bagāžu.

Sistēmas negatīvā puse ir to pasažieru neapmierinātība, kuriem lidostas darbinieki paziņos, ka viņi uz lidmašīnu nevarēs paspēt, bet pasažieri būs pārliecināti, ka to var izdarīt, tāpēc pastāv pasažieru un lidostas darbinieku konfliktu iespējamība. Tomēr lielākā daļa pasažieru šādas sistēmas ieviešanu uztver pozitīvi.

Kaut arī Hītrovas lidostas pārstāvji apgalvo, ka viņi izdomājuši ko pilnīgi jaunu, izrādās, ka šāda veida sistēma ieviesta jau Itālijā, kur vairākas lidostas sniedz pasažieriem individuālu informāciju par to, vai lidmašīna nav nokavēta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!