Foto: Shutterstock
Apģērbi no dārgiem zīmoliem, ekskluzīvas mašīnas un rotas, vakariņas izsmalcinātos restorānos un ceļojumi tikai biznesa klasē. Šādu dzīvesstilu apskatei piedāvā ne tikai "bagātie un slavenie", bet arī mūsdienu influenceri, kuri, vizinoties pa Dubaiju melnos "Bentley", sola iemācīt pelnīt arī citus. Bet kas, ja aiz mirdzošā dzīvesstila stāv tieši nekas – butaforija? Aizlienētas mašīnas, īrēti dzīvokļi, bet apģērbi no dizaineriem paņemti pret reklāmas solījumu? Tad naudiņu pelnīt arī mākslīgu mācīs?

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!