Fоtо: Shutterstock

Daudziem lēkšana ar lecamauklu vairāk asociējas ar bērnību, taču velti. Tā ir lielisks veids fiziskās formas uzlabošanai. Portāls Zdorovie.com apkopojis septiņus iemeslus, kādēļ ar to vērts nodarboties vai vismaz padarīt par ierastā treniņa sastāvdaļu.

1. Lēkšana ar lecamauklu uzlabo izturību, kā arī ir lielisks kardiotreniņš, proti, stiprina sirds un asinsvadu sistēmu.

2. Stundu ilga lēkāšana (to var darīt dažādos veidos) ļauj "sadedzināt" 720 kilokalorijas ar nosacījumu, ka veic 120–140 lēcienus minūtē. Vienā hamburgerā ir aptuveni 250 kalorijas, tas nozīmē, ka tik ilgs treniņš ļauj iztērēt kalorijas, ko būtu uzņēmusi, apēdot gandrīz trīs burgerus.

3. Efekts no lēkšanas ar lecamauklu ir tāds pats, kā no skriešanas maksimālā ātrumā.

4. Uzlabojot limfas atteci, treniņš ar lecamauklu ļoti palīdz cīņā pret celulītu.

5. Lēkšana ar lecamauklu ir labs iesildīšanās paņēmiens. Vajag vien 5–10 minūtes, un visi muskuļi būs iesildīti.

6. Tā ir laba alternatīva skriešanai. 10 minūtes lecot vidējā tempā, var sadedzināt tikpat kaloriju kā, noskrienot trīs kilometrus garu distanci.

7. Lēkšana ar lecamauklu uzlabo muskuļu koordināciju un veiklību. Tādēļ nav nekāds brīnums, ka bokseri to izmanto, lai iesildītos.

Svarīgi. Lēkšana ar lecamauklu nav ieteicama cilvēkiem ar locītavu problēmām un ievērojamu lieko svaru.

Читайте нас там, где удобно: Facebook Telegram Instagram !