Foto: DELFI
"Šādu materiālu jebkurš Biķernieku meža ezis vieglā reibumā ar lauztu ķepu var salikt bezmaksas programmā "Canva" pāris minūtēs" – tik skarbi par Rīgas domes (RD) izloloto hokeja pavasara plakātu saka mārketinga speciālists Edgars Stanga. Pilsētā redzami kopumā 32 plakāti ar uzsaukumu "Rīga – hokeja galvaspilsēta", kas izmaksājuši 4000 eiro, tātad 125 eiro gabalā, bet pasaules čempionāta kampaņai kopumā tērēti 100 tūkstoši eiro.

Pašmāju spicāko reklāmistu domas par konkrētā plakāta māksliniecisko un informatīvo vērtību dalās.

Šogad, kad Latvija uz pusēm ar Somiju rīko Pasaules čempionātu hokejā, vides plakātus "pašu spēkiem" veidojusi RD Zīmola un komunikācijas pārvalde. Tās vadītājs Edijs Šauers portālam "Delfi" saka, ka pārvalde vadās pēc pērnā gada sākumā izveidotas "vienota stila grāmatas". Kā ritējis radošais darbs tieši šī plakāta kontekstā, Šauers neatklāj.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!