Foto: Shutterstock

Pēdējā gada laikā izskanējušas runas par to, ka naktsmītņu rezervēšanas uzņēmums "Airbnb" plāno paplašināt savu darbību viesnīcu rezervāciju tīklos. Ceturtdien, 7. martā, šīs ziņas kļuva oficiālas, kad kompānija iegādājās "HotelTonight" – aplikāciju, kas ļauj tās lietotājiem atrast pēdējā brīža izdevīgos naktsmāju piedāvājumus.

Darījums slēgts par vairāk nekā 465 miljoniem dolāru, atsaucoties uz darījumam pietuvinātu avotu, skaidro "The Information". Šis darījums ir vēl viens solis cīņā ar sāncensi, naktsmāju rezervācijas vietni "Booking", taču tas ir arī savā ziņā riskants, uzskata eksperti. Vēloties saglabāt savu unikālo zīmolu, kura ieņēmumi pērn mērāmi 3,5 miljonos, "Airbnb" iegādājies uzņēmumu, kura ieņēmumi pagājušajā gadā bijuši 200 miljoni ASV dolāri.

Kāpēc "Airbnb" šo soli spēra tagad? Kā skaidro "The Information", tam ir trīs iemesli. Pirmkārt, pieaugoša konkurence ar "Booking". Otrkārt, pēdējā laikā vadība sevi pierādījusi, interesējoties par iespējām investēt un ieguldīt uzņēmumos, kas varētu palīdzēt attīstīt un palielināt "Airbnb" piedāvājumu. Te jāpiemin, piemēram, investēšana uzņēmumā "The Wing". Kā arī, treškārt, lielākā daļa "Airbnb" darbinieku ir vienisprātis, ka uzņēmuma ieņēmumi, kā arī saimnieku skaits, kuri ir gatavi piedāvāt savus mājokļus interesentiem, aug pārāk lēni. Lai "Airbnb" kvalificētos kā strauji augošs uzņēmums, tam ir jāuzņem apgriezieni – arī tad, ja tas nozīmē šādu darījumu noslēgšanu.

"Hotel Tonight" mājaslapa un aplikācija šobrīd turpinās darboties gluži tāpat kā iepriekš, bet ar laiku tās piedāvājums būs skatāms "Airbnb" platformā, skaidro CNN.

"Airbnb" ir naktsmītņu rezervēšanas platforma, kas dibināta 2008. gadā. Uzņēmums piedāvā vairāk nekā piecus miljonus naktsmītņu 191 valstī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!