Foto: LETA

Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) izveidojis sabiedriskā transporta un pakalpojumu karti tūristiem - "Riga Card", pavēstīja RTAB sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Anna Blaua.

Viņa skaidroja, ka "Riga Card" paredzēta, lai attīstītu un popularizētu Latvijas galvaspilsētas tūrisma piedāvājumu, kā arī kļūtu par tūristiem draudzīgāku un ērtāku pilsētu. "Tā darbosies kā sabiedriskā transporta karte, ka arī kalpos kā īpašo piedāvājumu un atlaižu karte populārākajos Rīgas muzejos, apskates objektos un restorānos," informēja Blaua.

Savukārt RTAB valdes locekle Vita Jermaloviča atzīmēja, ka daudzās Eiropas un pasaules pilsētās tūrisma biroji tūristiem piedāvā tā dēvētās pilsētas kartes, kas galamērķa apmeklējumu padara daudz ērtāku, kā arī ļauj ietaupīt laiku un naudu. "Arī mēs sapratām, ka Rīgai nepieciešams šāds atzīts un kvalitatīvs produkts – "Riga Card". Tās īpašie piedāvājumi un atlaides ļauj tūristam iepazīt Rīgas arhitektūru, vēsturi, kultūru un, kā pilsētai ar labu garšsajūtu – arī tās gastronomisko piedāvājumu," teica Jermoloviča.

Foto: Publicitātes foto

"Riga Card" piedāvājums ietver neierobežotu braucienu skaitu sabiedriskajā transportā (tramvajos, trolejbusos un autobusos) Rīgas robežās, ekskursijas braucienu ar divstāvīgo autobusu, Vecpilsētas ekskursiju trīs valodās, atlaides braucienam ar kanāla kuģīti, īpašu cenu velosipēdu nomai un atlaidi veloekskursijai. Tāpat kartes īpašniekiem tiek nodrošināta bezmaksas ieeja un atlaides vairākos muzejos, zoodārzā un citās apskates vietās. Savukārt Rīgas restorāni piedāvās atlaides 10% līdz 20% apmērā.

Pakalpojumu karti būs iespējams iegādāties vienai, divām vai trim dienām, un to cena būs attiecīgi 25, 30 un 35 eiro.

RTAB nodibināts 2009.gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic" (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam – labi tūristam".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!