Perfekts augums trīs nedēļās un citi meli, ko mums stāsta profesionāļi
Foto: Shutterstock

Darba ikdienā vai sadzīvē nākas saskarties ar neskaitāmu profesiju pārstāvjiem, piemēram, banku darbiniekiem, advokātiem, pārdevējiem, mehāniķiem un citiem, kas nodrošina vajadzīgo pakalpojumu vai preci. Tomēr ne vienmēr konkrētā nozarē strādājošie tev teiks pilnu patiesību, kas var būt saistīta ne tikai ar mašīnas remontu, bet pat tavu veselību.

Saprotams, ka visus profesiju pārstāvjus nevar sēdināt vienā laivā, jo melošana ir paša indivīda izvēle un netikums, taču portāls "Rider's Digest" apkopojis tipiskākos melus, ko stāsta dažādās nozarēs strādājošie. Turklāt biznesa vidē nereti pat īsā sarunā dzirdēsi vairākus melus – lielākoties tie ir mazas nozīmes, piemēram, nepatiesi komplimenti par apģērbu, izskatu vai ikdienišķas sarunas par it kā lielisko dienu. Citādāka situācija veidojas, ja otrs melo sava labuma dēļ – tad nevainīgās nepatiesības var pārvērsties par īpaši lieliem meliem.

Personīgie treneri

Meli: solījums, ka 21 dienas laikā vai jebkādā citā īsā periodā sasniegsi visus izvirzītos mērķus, piemēram, zaudēsi liekos kilogramus.

Patiesība: pat ja tev izdosies konkrētajā laikā sasniegt savus noteiktos mērķus, visticamāk, tie būs panākti ar kādām sekām veselības ziņā. Īsās programmas, kas sola lielas pārmaiņas, lielākajai daļai cilvēku nestrādā ilgtermiņā. Turklāt daudziem pēc programmas beigām svars atgriežas ar uzviju, bet motivācija sagrūst vēl vairāk. Vēl daļa treneru vēlas, lai tu individuālajās nodarbības pavadītu vairāk laika jeb maksātu vairāk. Trenerim pirms programmas vai treniņu sākuma būtu tevi jāiepazīstina ar visu informāciju par to, ko darīsiet nodarbībās, ņemot vērā tavu sagatavotību un citus aspektus.

Savukārt vēl citi meli, ko nereti saviem klientiem stāsta personīgie treneri ir: "Esmu trenējis tūkstošiem cilvēku."

Patiesība: kāda cilvēka trenēšana nozīmē, ka tiek strādāts no sākuma līdz beigām jeb tiklīdz sasniegts izvirzītais mērķis, bet daļa personīgo treneru arī pieskatīšanu un vērošanu sporta zālē par tādu uztver. Nopietna strādāšana ar klientu ir personalizēta plāna izstrāde, kopīgs laiks un pūles treniņos. Tāpēc nereti norādīšana uz lielu klientu skaitu var tikt izmantota, lai gūtu tavu uzticību.

Source

DELFI Viņa

Tags

Auto Karjera Profesijas
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form