Kas jūsu ķermenim nepieciešams pēc treniņa un kur to atrast?
Foto: Publicitātes foto

Lai gan vairums saprot, ka regulāras fiziskās aktivitātes kopā ar sabalansēta uztura principu ievērošanu var uzlabot fizisko un mentālo labsajūtu, bieži vien mēs nepārzinām visas detaļas, piemēram, ķermeņa atjaunošanās nozīmi pēc sporta. Fitnesa eksperte Linda Patkovska, kura pārstāv starptautisko uztura kompāniju "Herbalife Nutrition", skaidro, kas organismam ir nepieciešams pēc treniņa, lai nodrošinātu ilgtermiņa rezultātus.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Mūsdienās informatīvā telpa ir ļoti pārsātināta, un tajā ir viegli apmaldīties, sekojot dažādiem maldinošiem un nepilnīgiem viedokļiem. Runājot par treniņiem, mēs varam atrast neskaitāmus padomus gan par to, kā un kad veikt vingrojumus, gan par to, kā izveidot savu ikdienas maltīšu plānu u.tml., tomēr šajā informācijā bieži vien trūkst daudzu detaļu.

Proti, nereti pārāk maz uzmanības tiek veltīts ķermeņa atjaunošanās nozīmei pēc fiziskās slodzes. Tas ir īpaši būtiski šobrīd, kad mēs visi lielākoties savu laiku pavadām mājās un daudzos dzīves aspektos izvēlamies pašmācību.

Atjaunošanās ir ķermenim fiziski nepieciešams process, lai muskuļi spētu atgūties un nostiprināties. Lai iegūtu veiksmīgus ilgtermiņa rezultātus, mūsu ieguldījums atjaunošanās posmā pēc fiziskās slodzes ir tikpat svarīgs, cik paši vingrinājumi, ietekmējot gan sniegumu nākamajā treniņā, gan vispārējos sportošanas rezultātus.

Mūs visus veido vienādas ķermeņa šūnas, tāpēc mums visiem ir jāatjaunojas pēc treniņa, neatkarīgi no izvēlētā sporta veida vai treniņa intensitātes līmeņa. Tas ir nepieciešams gan gadījumā, ja laiku pa laikam dodieties skriet, gan tad, ja patstāvīgi vingrojat mājas apstākļos vai nodarbojaties ar sportu profesionālā līmenī. Lai nodrošinātu gudru atveseļošanās procesu, kas sniedz ieguvumus visam organismam, "Herbalife Nutrition" fitnesa eksperte Linda Patkovska iesaka ievērot svarīgu ieteikumu, kas attiecas uz uzturu.

"Viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē veiksmīgu ķermeņa atjaunošanos, ir pareizo barības vielu uzņemšana pēc nodarbošanās ar sportu — nepieciešams pietiekams daudzums kvalitatīvu un viegli sagremojamu olbaltumvielu muskuļu atjaunošanai un mērens daudzums ogļhidrātu. Protams, tas var atšķirties atkarībā no treniņa veida un intensitātes. Maltīti pēc treniņa būtu jāuzņem 30-45 minūšu laikā," saka L. Patkovska.

Atbilstoši mūsu steidzīgā dzīvesveida vajadzībām, "Herbalife Nutrition" ir radījis "Herbalife24 Rebuild Strength", kas ir atjaunojošs dzēriens ar augstu olbaltumvielu saturu un kuru paredzēts lietot pēc spēka treniņiem. Fitnesa eksperte piebilst, ka "Herbalife Nutrition" produkti tiek izstrādāti saskaņā ar visaugstākajiem standartiem – sākot ar rūpīgu izejvielu izvēli līdz gala produkta izstrādei, un jau kopš dibināšanas 1980. gadā šī kompānija nodrošina specializētu uzturu miljoniem cilvēku visā pasaulē.

Intensīva fiziska piepūle izraisa muskuļu nogurumu un samazina glikogēna krājumus muskuļos, tāpēc uzņemot Herbalife24 Rebuild Strength 30-45 minūšu laikā pēc spēka vingrojumiem, produktā esošie ogļhidrāti veicinās optimālu muskuļu funkciju atjaunošanos. Ieguvumi no ogļhidrātu uzņemšanas uzturā kopumā rodas tad, ja tiek uzņemti 4g šo uzturvielu uz katru ķermeņa kilogramu dalītās devās pirmo četrās stundu laikā pēc intensīvas fiziskas piepūles, bet ne vēlāk kā 6 stundas pēc slodzes. Arī šajā gadījumā uzņemto uzturvielu daudzums var mainīties.

"Herbalife24 Rebuild Strength" sastāvā ir arī BCAA aminoskābes un olbaltumvielas no tādiem avotiem kā piens, sūkalas un kalcija kazeīns, kas veicina muskuļu masas augšanu. Produkta sastāvā ir ne tikai dažādi vitamīni un minerālvielas, bet arī dzelzs, kas veicina optimālu enerģijas vielmaiņu, eritrocītu veidošanos un skābekļa transportēšanu organismā.

Patkovska arī atgādina, ka pilnvērtīgu un veiksmīgu atjaunošanos pēc fiziskām aktivitātēm var panākt, uzņemot pietiekoši daudz šķidruma, kā arī veicot saudzīgus stiepšanās vingrinājumus vai masāžu. Tāpat svarīgi veltīt laiku pienācīgai atpūtai, lai organisms spētu atgūties dabiskā tempā, nodrošinot vismaz 8-9 stundas miega.

*Hronisku saslimšanu vai notiekoša ārstniecības procesa gadījumā, konsultējieties ar savu ārstu pirms "Herbalife Nutrition" produktu lietošanas.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form

Luminor biznesam