Vai var notievēt pareizāk?
Foto: Publicitātes foto

Virsrakstā minētā notievēšana ir viens no vieglākajiem līdzekļiem, lai piesaistītu uzmanību un, jāsaka - arī pārdotu. Jo tiek radīts iespaids, ka eksistē kaut kāds ideālais notievēšanas veids, tas ir tikai jāatrod, jāmeklē kā tāds Svētais Grāls. Un cilvēki meklē to diētās, uztura plānos, aizliegumos, uztura bagātinātājos un citur. Un turpina meklēt. Arī Tu uz šo rakstu uzklikšķināji.

Bet ir viena liela patiesība - fokusēšanās uz notievēšanu parasti ir tiešais iemesls, kāpēc tas neizdodas. Tas ir īstermiņa pasākums, mēs to gribam paveikt noteiktā skaitā nedēļu vai līdz atvaļinājumam (vasarai, pasākumam utt.), taču nav ideju, ko darīt tālāk, jo dzīve turpinās arī pēc tam. Tāpēc iesaku fokusēties uz veselību un pašsajūtu ilgtermiņā, jo, ja Tavs organisms būs vesels un labi jutīsies, arī liekais svars atvadīsies. Galvenais - tas ir tik vienkārši, ka neviens tam negrib noticēt, jo gribas, lai ir sarežģītāk. Bet vienkārši nenozīmē viegli.

Es esmu Mārtiņš Bidiņš, sertificēts uztura treneris. Viens no svarīgākajiem uzdevumiem manā ikdienas darbā ar cilvēkiem ir normalizēt attiecības ar ēdienu un padarīt uzturu par labu ikdienas sastāvdaļu, kas arī nozīmē - iemācīt nedomāt par to tik daudz. Jo ikdienā dažādu rūpju pietiek un uztraukties vēl par uzturu ir tikpat lieki, cik ļaut savas ikdienas emocijas diktēt tam, ko redzam uz svariem.

Viens no nozīmīgākajiem konceptiem, ko mācu, ir nebūt perfektiem. Mēs visu gribam darīt pārāk perfekti, jo domājam, ka tikai tā ir iespējams sasniegt mērķi. Taču pētījumi rāda, ka vislabākie rezultāti ir tad, ja dzīvojam pēc 80/20 principa - 80% laika esam normāli, bet 20% atļaujamies dažādas atkāpes. Šādai pieejai ir pat labāki rezultāti nekā 100% pieejai. Lai šo konceptu iedibinātu ikdienā, esmu izveidojis izaicinājumu, kuru tā arī sauc - NEESI PERFEKTS! Nu jau būs 11. grupa!

Turklāt kopējā veselībā, pašsajūtā (un arī notievēšanā) pārāk maz uzmanības tiek pievērsts miegam un stresam, tāpēc izaicinājumā tiek strādāts arī ar tiem, kā arī, protams, ar uzturu un kustībām. Mērķis ir saudzīgā, kontrolētā un vadītā vidē iedibināt labus ieradumus ne tikai uz izaicinājuma laiku, bet arī nākotnei. Panākt labāku pašsajūtu, uzlabot darbaspējas, izskatu un, ja nepieciešams, zaudēt svaru. Galvenais ir saprast, kāpēc tas tiek darīts un kā to vislabāk iekļaut savā ikdienā, ņemot vērā, ka katram dzīve rit savu ritmu.

Izaicinājums norit attālināti, visu informāciju saņemot tālruņa aplikācijā vai e-pastā, papildus sekojot līdzi slēgtā grupā, kur iespējams uzdot un saņemt atbildi uz jebkuru jautājumu. Izaicinājumā visiem netiek dota viena programma, informācija ir pielāgojama katram, jo mēs taču visi neesam vienādi, attiecīgi arī ieteikumi visiem nevar būt vienādi. Tāpat arī treniņi nav jāpilda visiem vienādi - tie ir pielāgojami no pilnīga iesācēja līdz pieredzējušam, treniņi ir viegli izpildāmi mājās.

Uzzināt par izaicinājumu vairāk, tam pieteikties vai pat izmēģināt to bez maksas vari šajā saitē.

P.S. ja ir padziļināta interese tikai par uzturu, šajā saitē uzzini vairāk par manu Uztura projektu. Manām aktivitātēm var sekot līdzi Facebook vai Instagram.

Source

Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form