Knapi tērpts Devids Bekhems jaunajā H&M kampaņā
Foto: Publicitātes foto

Jaunā Deivida Bekhema H&M apakšveļas kolekcija "Bodywear" šajā rudenī ir ieturēta klasiskā sportiskā garā un kampaņā manāma senās Austrumu Londonas atmosfēra, portālu "Delfi" informē zīmola pārstāvji.

Jaunā kolekcija piedāvā kreklus ar ¾ piedurknēm, siltos apakškreklus sportiskos pelēkos toņos, bezpiedurkņu apakškreklus un apakšbikšu komplektus. Pidžama ir būtisks apģērba gabals ne tikai dodoties gulēt, bet arī mājās atpūšoties, un šajā rudenī tiek piedāvātas gan sasienamas garās trikotāžas pidžamas bikses, gan šorti, informē zīmola pārstāvji.

Līdz ar jaunajiem kolekcijas modeļiem, tapusi arī jauna kampaņa, par kuras norises vietu ir izvēlēta sena sporta zāles ģērbtuve. Šī kampaņa iezīmē jaunu posmu Deivida Bekhema un H&M ilgtermiņa sadarbībā un akcentē kolekcijas apakšveļas modeļus, kas ir pieejami visu gadu.

Pēc astoņpadsmit mēnešus ilgiem pētījumiem, lai radītu klasisku apakšveļas līniju, uzsvars tiek likts uz piegriezumu, audumiem un stilu. Deivida Bekhema "Bodywear" kolekcija tiek pārdota H&M veikalu vīriešu nodaļās 2800 veikalos 49 pasaules valstīs.

"Man patīk jaunās "Bodywear" kolekcijas senatnīgais un sportiskais stils. Apakškrekli, pidžamas bikses un krekli ar ¾ piedurknēm jau tagad ir mani mīļākie apģērba gabali, ko zinu, ka valkāšu visu sezonu. Tas bija lieliski bildēt šīs kolekcijas lietas senatnīgā sporta zāles ģērbtuvē. Man radās sajūta, ka esmu atgriezies pie savām saknēm," stāsta Deivids Bekhems.

Kolekcija veikalos pieejama no 22.augusta.

Source

DELFI sievietēm

Tags

H&M
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form