britnija Spīrsa, Britney Spears
Foto: Instagram.com/britneyspears/

Kopš Britnija Spīrsa ir atguvusi ideālu figūru, arvien biežāk dziedātāja priecē fanus, savā "Instagram" profilā publicējot visai atklātus foto, tērpusies vien niecīgos bikini. Nākas atzīt, ka viņai nudien ir ar ko lepoties.

Žurmāls "Elle" ziņo, ka pēc šķiršanās no producenta Čārlija Ebersola Britnija strauji pieņēmusies svarā, bet, tiekot pāri šķiršanās sāpēm, dziedātāja atdzimusi kā fenikss no pelniem, jau pavasarī "Instagram" lepojoties ar iespaidīgiem panākumiem cīņā ar liekajiem kilogramiem.

I love handstands!

A photo posted by Britney Spears (@britneyspears) on Jul 7, 2016 at 5:41pm PDT

Izrādās, atgūt slaiku augumu dziedātājai palīdzējusi joga. Jogas pasniedzēja Nikola Skjača atklāj, ka viņas audzēkne vismaz četras reizes nedēļā izpilda vingrojumu kompleksu, kas sastāv no četrām pamatpozām: "Mēs ar Britniju nedarām neko pārcilvēcīgu. Tās ir jogas pamatasanas, bet, izpildot tās pareizi un regulāri, jau pēc mēneša būs manāmi rezultāti."

Still dreaming a mile a minute... 💙

A photo posted by Britney Spears (@britneyspears) on Aug 6, 2016 at 3:27pm PDT

Pirmā vingrojumu kompleksa poza "Suns, kas skatās ar galvu uz augšu" palīdz nostiprināt plecu zonas, rokas un muguras augšējās daļas muskuļus: "Izpildot šo asanu, izplatītākā kļūda ir gurnu nepacelšana no paklājiņa. Viss ķermeņa svars ir jāpārnes uz potītēm un rokām, cik vien iespējams stiepjoties uz augšu," – iesaka Nikola.

"Tad jābalstās uz pēdām un jānostājas apgrieztā V burta pozā jeb asanā "Suns, kas skatās ar galvu uz leju". Galvenais priekšnoteikums, lai pareizi izpildītu šo asanu, – kājas un rokas nedrīkst novietot pārāk tuvu vienu otrai," iesaka Skjača, "Tas palīdzēs nostiprināt roku un plecu muskulatūru, kā arī augšstilbu muskuļus".

Keeping it simple in paradise!! 🌴❤️☀️🦄📿 #vinyasa #yoga #simple #parkerpalmsprings #psyc #playmaste

A video posted by ✨Nicole Sciacca✨ (@nicolesciacca) on Jun 23, 2016 at 11:34am PDT

"Laivas poza" jeb "Navasana" Britnijai palīdzējusi nostiprināt vēdera preses muskuļus: "Jāpievērš uzmanība tam, lai, izpildot šo asanu, mugura būtu taisna, bet kāju pirksti atrastos acu līmenī," skaidro Nikola."Iesācējiem, kuriem ir grūtības pareizi izpildīt šo sarežģīto pozu, ieteicams vienkārši saliekt kājas ceļos, jo šādi "Navasana" būs daudz vieglāk izpildāma."

😎 #yoga #PlaylistYoga #Playmaste

A photo posted by ✨Nicole Sciacca✨ (@nicolesciacca) on May 9, 2016 at 7:18pm PDT

Pēdējā šī kompleksa asana ir "Kamieļa poza". "Tā palīdzēs nostiprināt muguras, vēdera, kakla un plecu muskuļus. Iesācējiem nevajadzētu pārcensties, par visām varītēm mēģinot ar rokām aizsniegt papēžus. Pietiks ar to, ja mēģināsi maksimāli zemu pieliekties," – iesaka zvaigžņu trenere.

Just chilling ☀️

A photo posted by Britney Spears (@britneyspears) on Mar 20, 2016 at 2:41pm PDT

Source

DELFI Viņa

Tags

Britnija Spīrsa Fitness Joga Veselīgs dzīvesveids Fitness
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form