Citas kļūdas, kas neļauj iegūt sapņu figūru

Kļūdas, kas neļauj zaudēt svaru jeb Kad sporta zāle ir laika izniekošana
Foto: Shutterstock

Ja esi pārliecināta, ka ēd pareizi un arī vingrojumus esi izvēlējusies pareizi, bet svars, kā arī tavas auguma aprises tik un tā nemainās, iespējams, tu pieļauj kādu citu kļūdu. "Health" ir apkopojis piecus biežākos paradumus, kas neļauj zaudēt svaru un notievēt tiem, kas to vēlas.

Taupīšanās īpašajiem gadījumiem

Neatkarīgi no tā, vai ieplānotas bagātīgas vakariņas vai vakars, kurā reizē ar filmu skatīšanos plānots notiesāt pamatīgu daudzumu uzkodu un našķu, maltīšu izlaišana, lai neuzņemtu pārāk daudz kaloriju, ir teju pati lielākā kļūda, ko tu vari pieļaut. Dienas laikā vari izvēlēties produktus, kuros ir mazāk kaloriju, bet nekādā gadījumā neturi sevi badā un neēd ievērojami mazāk nekā parasti. Tas, visticamāk, beigsies ar negausīgu rīšanu vēlāk.

Salāti brokastīs, pusdienās, vakariņās

Ir ļoti labi papildināt savu ēdienkarti ar zaļumiem un dārzeņiem, bet, ja uzskati, ka visi salāti ir draudzīgi tavai figūrai, tu kļūdies. Daudziem salātiem pievieno riekstus, dažāda veida sierus, ceptu vai grilētu vistu, kā arī dažādas mērces. Visos šajos produktos ir daudz vairāk kaloriju, nekā tu domā. Turklāt neaizmirsti, ka tavam organismam ir nepieciešamas dažādas uzturvielas, ko ne vienmēr atradīsi salātos.

Pārcenšanās ar treniņiem

Nav noslēpums, ka, lai notievētu, ir jāuzņem mazāk kaloriju, nekā patērē. Tomēr nevajag pārspīlēt! Ja būsi pārāk aktīva, vari sevi pārpūlēt un iedzīvoties kādā savainojumā. Tam var sekot izlaisti treniņi. Turklāt, ja patērēsi pārāk daudz enerģijas, jutīsies ļoti izsalkusi, un tas var beigties ar pārēšanos.

Pārāk stingra rutīna un neieklausīšanās sevī

Pieņemsim, ka tev ir izstrādāts precīzs ēšanas plāns, pie kā turēties. Cilvēki, kas mēģina zaudēt svaru, ļoti bieži ignorē izsalkumu, kas parādās starp ēdienreizēm, lai tikai ievērotu plānu. Tas var beigties ar padošanos un cerētā rezultāta nesasniegšanu. Katra diena ir citādāka un tev vajag ieklausīties sevī. Maza, veselīga uzkoda tad, ja esi izsalkusi, neko ļaunu nenodarīs. Tikai iemācies atšķirt izsalkumu no kāres pēc saldumiem.

Tu uzņem pārāk maz kaloriju

Pat ja vēlies zaudēt kādu kilogramu, no ēdiena nav jābaidās. Ļoti daudz sieviešu uzstāda nesasniedzamus un veselībai bīstamus mērķus, kad nonāk pie kaloriju skaitīšanas. Tas parasti beidzas ar sakāvi un pārdzīvojumiem par to, ka iecerēto nav iespējams sasniegt. Cilvēki ir atšķirīgi, un mehāniska kaloriju skaitīšana tev nepalīdzēs. Seko līdzi tam lai porcijas būtu sapratīga izmēra, nepārēdies un rēķināšanu atstāj profesionāļiem.

Par sešām dzīvesstila kļūdām, kas bremzē vielmaiņu, tu vari uzzināt šeit.

Tags

Sarakstu karuselis Veselīgs dzīvesveids Fitness

Comment Form