Pietiek ar diviem treniņiem nedēļā. Izplatītākie mīti par fiziskām aktivitātēm
Foto: Shutterstock

Neskatoties uz iemeslu, kāpēc vēlies uzsākt veselīgu un aktīvu dzīvesveidu, visticamāk pēc pirmā padoma vērsīsies nevis pie speciālista, bet to meklēsi tīmeklī. Lai gan nemītīgi tiek atkārtots un uzsvērts, ka visam, kas rakstīts internetā, ticēt nevar, ir viegli uzķerties uz dažādiem mītiem,tostarp, arī par veselīgu dzīvesveidu, ko daudzi uzskata par patiesiem.

Iespējams, arī tu esi ieplānojusi sākt doties uz treniņiem vai to jau dari un visu sev interesējošo uzmeklē dažādās tīmekļa vietnēs. Taču var gadīties, ka reiz uzķersies uz padomiem, kas nemaz nenāks par labu tavai veselībai. Lai tā nenotiktu, iedvesmojoties no portāliem ''Health'', ''Busines Insider'' un ''Womens' Health'', piedāvājam iepazīties ar izplatītākajiem mītiem par treniņiem un veselīgu dzīvesveidu, kam tic daudzi.

Taču atceries – ja tev šķiet, ka tev ir liekā svara problēmas, vai vēlies atbrīvoties no pāris šķietami liekajām tauku krunciņām, vislabāk pirms uzsākt kādu treniņu programmu vai diētu konsultēties ar speciālistu.

Sporta dzērieni ir piemērotākie, lai treniņa laikā neatūdeņotos


Patiesība: Vairums sporta dzērienu sastāv tikai no cukura un ūdens. Tā vietā speciālisti iesaka dzert vienkārši ūdeni un uzkost kādu veselīgu našķi ar augstu olbaltumvielu saturu, jo pētījumi liecina, ka olbaltumvielas pēc treniņa palīdz atjaunot muskuļus.

Source

DELFI Viņa

Tags

Sports Sievietes veselība Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form