Bikram joga


Populārākie jogas veidi: izvēlies sev labāko
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Šis jogas paveids parasti tiek īstenots pirts tipa telpā (retos gadījumos karstā laikā var arī ārā), kurā tiek uzturēta aptuveni 40,5 grādu temperatūra un gaisa mitrums ir aptuveni 40%. Katras nodarbības laikā tiek secīgi izpildītas 26 jogas pamata pozas, kuras katra tiek izpildītas divreiz.

Bikram jogas nodarbību telpu karstais un mitrais gaiss domāts ķermeņa elastības palielināšanai. Tāpat šādā veidā ir vieglāk izpildīt stiepšanās vingrinājumus un mazinās iespēja gūt traumas. Savukārt svīšana palīdz izvadīt no organisma kaitīgās vielas.

Kam domāta?

Liekā svara nometējiem - vienas nodarbības laikā iespējams zaudēt 350 līdz 600 kalorijas. Tāpat šādā veidā iespējams trenēt savu izturību - lielais karstums aptuveni pusotras stundas garumā prasa visai lielu pacietību.

Kam tā noteikti jāizmēģina?

Bijušajiem aktīvā dzīvesveida piekritējiem, bijušajiem atlētiem un arī visiem tiem, kas nejūtas pietiekami pastrādājuši, kamēr nav aiz sevis atstājuši sviedru peļķi.

Vērts zināt iepriekš:

Ja kāju pirkstu aizsniegšana ir tāls sapnis, tad ar bikram jogas palīdzību tas ir visai viegli sasniedzams. Tajā pat laikā šāds karstums var likt arī pārāk atslābināties, kā dēļ pārstaipīšanās laikā iespējams gūt savainojumus.

Šīs jogas praktizēšanas laikā drēbes vari atstāt ģērbtuvē, uzvelkot vien tik, cik atļauj konkrētā kluba noteikumi - labākais risinājums parasti ir peldkostīms. Pats galvenais - paņem dzeramā ūdens pudelīti.


Tags

Gvineta Paltrova Madonna Sarakstu karuselis Stings
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form