KUSTIES KOPĀ AR KALCIJS.LV

Vingrojumu komplekss īpaši sievietēm

Lai arī kungi un dāmas droši var izpildīt vienus un tos pašus vingrojumus un apmeklēt vienādus treniņus, viņu vēlmes un mērķi mēdz atšķirties. Līdz ar to var mainīties arī vingrinājumi, kas jāizpilda. 

"Veselības un spēka izaicinājums"

Projektā apkopoti vingrojumi ikvienam, kurš vēlas sportot mājās vai brīvā dabā. Kopā ar profesionālu treneri Miku Embrektu parādīsim dažādas vingrojumu programmas, kas būs piemērotas aizņemtiem cilvēkiem, iesācējiem, kā arī tiem, kas vēlas sevi izaicināt.

Šoreiz piedāvājam vingrinājumu kompleksu sievietēm, kas stiprinās visu ķermeni, palīdzot justies labāk un gūt pārliecību par sevi.

"Ceru, ka esat gatavi to izmēģināt," aicina treneris Mikus Embrekts, atgādinot, ka pirms vingrojumiem jāiesildās, bet pēc tiem – jāizstaipās

Pirmais vingrinājums

"Kad esam iesildījušies, sākam aplīti ar izklupienu. Ar vienu un to pašu kāju speram soli uz priekšu un speram tikpat lielu soli atpakaļ. Strādājam ar rokām, turam līdzsvaru," skaidro treneris. Viņš atgādina, ka izklupieniem ir jābūt dziļiem. Pie zemes jābūt pilnai pēdai, un celis nedrīkst virzīties pāri pirkstgalam. Atceries, ka vingrojums jāizpilda ar abām kājām.

Otrais vingrinājums


Nākamais vingrojums ir pietupiens, kas apvienots ar lēcienu augšup. "Viss kā jau pietupienā, pilnas pēdas balstās pie zemes, ejam līdz 90 grādiem un ar enerģiskāku kustību nākam augšā. Palīdzam ar rokām," vingrojuma tehniku skaidro treneris.

Trešais vingrinājums


"Turpinājums uz grīdas. Balstāmies uz taisnām rokām, kājas saliektas, un ar kustību ejam augšup. Stingra sēža, izelpa augšup, un, kā vienmēr, vēders kā klints," stāsta Mikus.

Ceturtais vingrinājums

Vingrojumu kompleksa turpinājumā spēka vingrinājums ķermeņa augšdaļai. "Dodamies balstā uz taisnām rokām. Ejam lejup, atspiežamies, un, nākot augšup, pieskaramies pretējam plecam." Mikus norāda, ka šis vingrojums jāpilda pārmaiņus – vispirms pieskaries plecam ar vienu roku, bet pēc tam ar otru. Ja šis vingrinājums šķiet pārāk grūts, to vari izpildīt, ceļus pieliekot pie zemes.

Piektais vingrinājums

"Pēc atspiešanās paliekam lejā uz grīdas. Augums, tieši tāpat kā iepriekš, taisns, stingrs, un veicam ātrus, dinamiskus un arī spēcīgus skrējienus ar celīšiem klāt pie korsetes," stāsta Mikus, "mēģinām tempu nepazaudēt un noturam muguru taisnu. Neaizmirstam elpot!"

Projektu atbalsta KALCIJS.LV

Projekta ''Veselības un spēka izaicinājums'' veidotāji: saturs – Dita Vinovska, video un foto – Miks Siliņš un Patriks Pauls Briķis, dizains – Natālija Šindikova, izstrāde – Emīls Cinītis, projekta vadītājas – Kristīne Melne, Žanete Zīlīte, Kristiāna Tabunova.
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.