Naudu vīrietis vēlājās izņemt sestdienā, ap pulksten 11. Kad naudu viņš bija saņēmis, turpat pie bankomāta pārskaitīja. "Naudu nekavējoties pārskaitīju. Nekas nekur nenokrita, rūpīgi paskatījos apkārt. Samulsis par radušos situāciju, samaksāju 14 centus par čeka izdruku, kur pārliecinājos, ka oficiāli bankomāts izdevis man 25 eiro," stāsta Aleksandrs.

Vīrietis nekavējoties zvanīja uz bankas klientu apkalpošanas daļu, autorizējās, taču viņam atbildēja, ka nekādā veidā palīdzēt nevarot. Tiesa gan, vīrietim lūdza precizēt, kurā vietā konkrētais bankomāts atrodas, taču necentās noskaidrot, kuru tieši no vairākiem stacijas "Swedbank" automātiem Aleksandrs izmantojis. "Man pateica, ja atradīs lieku "piecīti", tad pēc vairākām nedēļām, kad būs inkasācija, man to pārskaitīs. Pēc manis kāda meitene, kas stāvēja rindā uz to pašu bankomātu, izņēma piecīti bez jebkādām problēmām," teic Aleksandrs.

"Swedbank" portālam "rus.delfi.lv" skaidro, ka klients rīkojies pareizi. "Ja bankomāta izdotā nauda nesakrīt ar to, kas norādīta čekā, par to ir nekavējoties jāziņo bankai," norādīja "Swedbank" pārstāve Kristīne Jakubovska. Bankā reģistrēto ziņojumu pārbaudīs. Pārbaudes rezultāti būs zināmi pēc inkasācijas. "Ja izrādīsies, ka bankomāts izdevis nepareizu summu, naudu pārskaitīs uz klienta kontu," norāda Jakubovska.

Maksimālais iesnieguma izskatīšanas laiks ir divas nedēļas. Tomēr dažkārt pārbaude varot notikt arī ātrāk, ja klients to lūdz, informē Jakubovska. "Par lasītāja klāstīto gadījumu banka pārbaudi veica paātrināti, lai pēc iespējas ātrāk atdotu trūkstošo summu," pauž Jakubovska.

Burtiski pēc tam, kad "rus.delfi.lv" redakcija sazinājās ar banku, Aleksandrs no jauna sazinājās ar portālu un pavēstīja, ka viņam nauda atdota.

"Dārgie kungi un dāmas, naudu jāpārskaita, neatejot no kases un jāziņo bankai, neskatoties uz ilgo laiku, kas jāgaida, līdz savieno ar operatoru. Tomēr tam ir jēga," raksta Aleksandrs.