Foto: Publicitātes attēls

Portāla "Delfi" redakcijā vērsies kāda uzņēmuma pārstāvis, kuru mulsina statusa "Ģimenei draudzīgs komersants" logo, ko ieviesusi Labklājības ministrija. Ministrijā gan norāda, ka logo apstiprināts jau pirms sešiem gadiem un līdz šim neviens par to nav sūdzējies.

Savukārt uzņēmuma pārstāvis neslēpj, ka, viņa skatījumā, logo attēlotā lietussarga "aste" rada divdomīgu iespaidu. "Kā gan Labklājības ministrija varēja vispār apstiprināt šādu logo?" neizpratnē ir lasītājs.

Labklājības ministrijā portālu "Delfi" informēja, ka statusa "Ģimenei draudzīgs komersants" logo izveidots 2011. gadā. Tolaik uzsākta sadarbība ar Ilgstpējas indeksu, kura logo atainots lietussagrs. "Izstrādājot "Ģimenei draudzīga komersanta" logo, ņemts vērā šis vienojošais elements," skaidro ministrijas Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākā eksperte Baiba Stankeviča.

"Gimenei draudzīga komersanta" aktivitātei pirms sešiem gadiem ministrija tērējusi 1 199 latus (1 706 eiro) (ar PVN), tostarp par logo izveidi, par uzlīmēm un apliecībām, ko pasniedza statusu ieguvušajiem uzņēmumiem. Tāpat arī finansēts "Ģimenei draudzīgā komersanta" apbalvošanas pasākums.

"Ministrija ne reizi nav saņēmusi jautājumu par logo attēla divdomīgumu. Nav arī skaidrs, kādu divdomības elementu "Delfi" lasītājs logo saskata," teic Stankeviča.

Līdz šim statuss "Ģimenei draudzīgs komersants" dažādiem uzņēmumiem piešķirts 88 reizes. Statuss dod tiesības uzņēmumam savās darbībās izmantot logo. "Uzņēmumi veiksmīgi izmanto logo. Sabiedrības un arī pašu uzņēmēju vidū tas ir atpazīstams un nekādas problēmas nav radījis," apgalvo ministrijas pārstāve.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!