Foto: Publicitātes foto

Kompānija "AvtoVAZ" publicējusi detalizētāku informāciju par jaunā "Lada Vesta" modeļa versijām. Sedans būs pieejams trīs standarta komplektācijās – "Classic", "Comfort" un "Luxury"; bet sākotnēji automobilis būs pieejams 11 variācijās.

"Lada Vesta" dārgākā modifikācija no citām atšķirsies ne tikai ar aprīkojumu, bet arī veidolu. Visdārgākā versija praktiski pilnībā līdzināsies prototipam, ko "AvtoVAZ" pērnā gada augustā prezentēja Maskavas autoizstādē.

"Virsbūves aizmugurējā daļā jumtu tomēr paaugstinājām pasažieru komforta dēļ. Mēs aizmugurē sēdošo pasažieru telpu mērījām gan ar savu izpilddirektoru, gan viceprezidentiem, kuri augumā ir samērā raženi. Mēs nekādā gadījumā nevēlamies apbižot garos vīriešus un sievietes, tāpēc virsbūves aizmugurējā daļā palielnājām augstumu un attiecīgi arī telpu," izdevumam "Avtosreda" skaidro viens no "Lada Vesta" projekta vadītājiem Kristīna Dubiņina.

"Lada Vesta" tiks komplektēta ar 1,6 litru benzīna motoru, kas atkarībā no klienta vēlmes un maksātspējas pieejams kādā no trim jaudas versijām – 86, 106 un 114 zirgspēku. Motors tiks sajūgts vai nu ar piecpakāpju manuālo, vai robotizēto (hidrauliskā sajūga) transmisiju. Jau bāzes aprīkojumā sedanam būs bremžu pretbloķēšanās sistēma ABS un braukšanas elektroniskā stabilizācijas sistēma.

"AvtoVAZ" jaunākā produkta pilota partija jau sērijveida ražošanas tehnoloģijā tika izgatavota februāra sākumā Iževskas autorūpnīcā, bet pilnas jaudas ražošanu plānots uzsākt septembrī. Plānots, ka "Lada Vesta" cena būs no 400 tūkstošiem rubļu (6112 eiro), tomēr nesen "AvtoVAZ" vadītājs Bo Andersons paziņoja, ka automobilis varētu izrādīties arī dārgāks, ja rubļa kurss turpinās kristies.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!