Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Citroen" prezentējusi konceptuālu apvidus automobili "Aircross", kas demonstrē, kādā dizaina un tehniskā izpildījumā varētu būt šīs franču markas jaunākie sērijveida apvidus automobiļi.

"Citroen Aircross" ir aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kā akumulatori uzlādējami arī no mājsaimniecības elektroligzdas. Automobiļa kopgarums sasniedz nepilnus 4,6 metrus un tādējādi ir par vairāk nekā 40 centimetriem garāks nekā jau pazīstamais "Citroen C4 Cactus" modelis.

Konceptuālā apvidus automobiļa virsbūves lejasdaļā sānos ir "Alloy bumps" aizargpaneļi, kuri apvieno alumīniju un cietu kaučuku. Franču autoražotājs norāda, ka šie elementi ir evolūcija "Airbumps" mīkstajiem paneļiem, kas izmantoti uz "C4 Cactus" virsbūves.

"Citroen Aircross" hibrīda spēka agregāts apvieno 218 zirgspēku jaudīgu 1,6 litru turbopūtes benzīna dzinēju, kas novada vilkmi uz priekšējiem riteņiem, 95 ZS elektromotoru, kas griež aizmugurējos riteņus, un litija jonu akumulatoru komplektu. Hibrīda agregāta kopējā jauda sasniedz 313 ZS.

Rezultātā apvidus automobiļa prototips no vietas līdz 100 km/h paātrinās 4,5 sekundēs. Tikai ar elektroenerģiju tas spējīgs nobraukt līdz 50 km distanci, bet tā vidējais degvielas patēriņš esot 1,7 litri benzīna uz 100 km. Akumulatoru uzlāde no mājsaimniecības elektroligzdas aizņems trīsarpus stundas.

"Citroen Aircross" interjerā uzstādīti divi 12 collu ekrāni, no kuriem viens ir noņemams. Katrā no četriem sēdekļiem iemontēti skaļruņi un mikrofoni, kas nodrošina "dialogu starp pasažieriem".

Franču autoražotājs pagaidām neatklāj, vai "Aircross" nonāks arī sērijveida ražošanā. Tomēr "Citroen" atklāj, ka koncepts demonstrē autoražotāja "starptautiskās ambīcijas".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!