Foto: Publicitātes foto

Kompānijas "Ford" nodaļa Eiropā plāno adoptēt taktiku, kādu mātesuzņēmums izmantoja ASV tirgū 2008. un 2009. gada recesijā. Eiropā "Ford" paplašinās savu modeļu piedāvājumu un gaidīs tirgus atlabšanos, vēsta aģentūra "Automotive News" ar atsauci uz "Ford" produktu attīstības vadītāju Barbu Samardziču.

"Tā būs tāda pati stratēģija kā Ziemeļamerikā – pārliecināties, ka mūsu piedāvājums ir vislabākajā stāvoklī, kad tirgus ekonomija atkal ies uz augšu," skaidro Samardzičs.

Ja 2012. gadā "Ford" paziņoja, ka Eiropas tirgū ieviesīs 15 jaunus modeļus piecu gadu laikā, tad šobrīd šis plāns ir palielināts līdz 25 jauniem modeļiem.

Turklāt "Ford" pārstāvis uzsver, ka šis skaitlis 25 ir domāts kā esošo spēkratu jaunās paaudzes vai principiāli jauni modeļi, nevis vienkārši to variācijas. Šāda ekspansija būšot iespējama, globāli unificējot platformas un spēka agregātus.

Pirmais no šiem "Ford" solītajiem jaunajiem modeļiem Eiropā būs mazais apvidus automobilis "EcoSport", kas tirdzniecībā nonāks vēl līdz gada beigām.

Eiropā "Ford" plāno atgriezties pie peļņas gūšanas 2015. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!