Foto: Publicitātes foto

Savulaik dāvana ar kosmētikas ražotāja "Stenders" ziepēm un vannas burbuļbumbām Ziemassvētkos bija atrodama zem katras otrās eglītes. Uzņēmums cer, ka tādi laiki atkal atgriezīsies. Tādēļ tas palielina ražošanas jaudas un apjomus, atklāj veikalus jaunās valstīs – šonedēļ durvis vērs pirmais "Stenders" veikals Lietuvā. Par to, kā uzņēmumam veicies pēdējā gada laikā un kādi ir nākotnes plāni, sarunā ar "Delfi Bizness" stāsta "Stenders" izpilddirektore Kristīne Grapmane.

Labāki rezultāti

Dzimis Latvijā, "Stenders" ir pasaules uzņēmums, kura lielākais tirgus ir Ķīna kopš par tā īpašniekiem kļuva investori no šīs lielvalsts. 2022. gadā novērojamās nedienas Ķīnas ekonomikā arī negatīvi ietekmēja uzņēmuma finanšu rādītājus. Šogad situācija ir mainījusies uz labo pusi.

Latvijā “Stenderam” šobrīd ir 21 veikals – astoņi Rīgā, bet 13, kuri darbojas uz franšīzes pamata, atrodas reģionos. Citur Baltijā “Stenders” produkciju līdz šim varēja iegādāties “Douglas” kosmētikas veikalos, savu atsevišķu firmas veikalu tam nebija. 

Uzņēmuma attīstības plāni paredz izplešanos ārpus Latvijas. Tādēļ šonedēļ tas atklās veikalu Lietuvas pilsētā Klaipēdā. Tas būs pirmais no trim, ko “Stenders” iecerējis atklāt Lietuvā līdz nākamā gada beigām. 2024. gada plānots atklāt veikalu Viļņā, bet gada beigās – arī Kauņā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!