Foto: LETA

Klientu interese par šogad ieviesto jauno "BTA Insurance Company" SE (BTA) produktu - velopolisi - ir ļoti liela, sarunā ar aģentūru LETA sacīja BTA valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus.

BTA dati rāda, ka šogad kopš 21.jūlija, kad BTA ieviesa velopolisi, ir pārdotas 58 velopolises, tai skaitā pārdotas 42 polises ar apdrošināšanas segumu 1000 eiro un 16 polises ar apdrošināšanas segumu 2000 eiro.

Lucaus stāstīja, ka BTA šogad savā uzņēmumā ieviesis velosipēdus. Riteņi iegādāti, lai BTA darbinieki varētu Rīgā pārvietoties starp biroja ēkām, kas atrodas dažādās adresēs. Darbinieki labprāt izmantojuši iespēju braukt ar velosipēdiem, tāpēc nākamgad iecerēts pasūtīt velosipēdus BTA darbinieku lietošanai arī lielākajās Latvijas pilsētās. Šogad uzņēmums arī divkāršojis velonovietņu skaitu pie biroja ēkām Rīgā, Sporta ielā un Valdemāra ielā.

Viens no iemesliem, kāpēc uzņēmums vairāk pievērsies velobraucēju vajadzībām, ir tas, ka viens no BTA valdes locekļiem ir profesionāls velosportists un arī kādas struktūrvienības vadītāja ir aktīva dalībniece starptautiskās sacensībās. "Tādējādi kultūras lēnām mainās arī uzņēmumā," sacīja Lucaus.

BTA velopolisi ieviesa jūlija beigās jeb brīdī, kad aktīvā velosezona jau bija otrajā pusē. BTA sabiedrisko attiecību vadītāja Agnese Grīnberga aģentūru LETA informēja, ka šosezon daudz velobraucēju izrādīja interesi par BTA velopolisi, iepazīstoties ar šo pakalpojumu, noskaidrojot nosacījumus un ko sedz BTA Velopolise. Vairums interesentu atzīmējuši, ka nākamgad velosezonas sākumā nopietni apsvērs iespēju iegādāties BTA velopolisi. Klienti norādījuši, ka velosatiksme kļūst arvien intensīvāka, tādējādi palielinās traumu gūšanas risks. Savukārt, ja traumu gūšanas rezultātā nepieciešama medicīniskā palīdzība, tad ārstniecības pakalpojumu izmaksas var sasniegt ievērojamu summu. Satraukumu cilvēkiem rada arī fakts, ka ik gadu būtiski aug velosipēdu zādzību skaits, kas liek aizdomāties par to, kā sevi pasargāt no neparedzētiem zaudējumiem, ja tiktu nozagts velosipēds, kas daudziem jau ir ikdienas pārvietošanās līdzeklis.

BTA šogad saņēmusi vienu apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu no BTA velopolises īpašnieka, kuram tika nozagts velosipēds. Tas bija pirmais atlīdzības gadījums, tāpēc, saņemot klienta piekrišanu, atlīdzību BTA izmaksāja nevis naudā, bet gan nopērkot klientam līdzvērtīgu velosipēdu.

BTA vērš uzmanību, ka saskaņā ar atlīdzības pieteikumu statistiku nelaimes gadījumu apdrošināšanā šogad arvien biežāk cilvēki gūst traumas, braucot ar velosipēdu - šogad velosezonas laikā par 45% audzis velobraucēju gūto traumu skaits. Šosezon traumu gūšanas risku veicināja ne tikai velosatiksmes intensitātes pieaugums, bet arī karstie laika apstākļi. Nereti karsto laika apstākļu ietekmē velobraucēji zaudē koncentrēšanos, kā rezultātā notiek sadursmes ar gājējiem, citiem velobraucējiem vai arī, strauji bremzējot un nespējot izvairīties no šķēršļiem, velobraucēji krīt un gūst traumas. Apkopojot pieteiktos apdrošināšanas gadījumus pēc velobraucēju gūto traumu veida, BTA secinājusi, ka šī gada velosezonā audzis smagākas pakāpes traumu skaits. Ir gadījumi, kad kritiena rezultātā velosipēdists gūst tikai nobrāzumus un sasitumus, tomēr arvien biežāk velobraucēju gūtās traumas ir dažādi lūzumi. Ja pērn katrs trešais apdrošināšanas gadījuma pieteikums par traumu, ko guvis velobraucējs, bija par ķermeņa daļas lūzumu, tad šogad katrs otrais no velobraucējiem saņemtais atlīdzības pieteikums ir par ķermeņa daļu lūzumiem. Visbiežākās šosezon velobraucēju gūtās traumas ir roku, plaukstu un atslēgas kaulu lūzumi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!