Parodija par Skype reklāmu, ko uzņēmušas divas sievietes no Krievijas, īsā laikā iemantojusi ļoti lielu popularitāti, un to noskatījušies jau vairāk nekā trīs miljoni cilvēku.

Kā redzams video, tajā apzināti izmantoti visidiotiskākie reklāmas klipu šabloni, kas tiek izmantoti teju visās netalantīgu cilvēku uzņemtās reklāmās.

Tiesa, spriežot pēc komentāriem, ne visi skatītāji sapratuši video fragmentā ietverto ironiju un uzskata to par visparastāko konkrēta produkta reklāmu.

Savukārt tie, kam klipiņš šķitis smieklīgs, uzskata, ka parodija ir tik šausminoša, ka uzspēlētība ir tās galvenā vērtība.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!