Foto: Publicitātes foto
Uzņēmums "Madara" laidis klajā savu jaunāko produktu – serumu bez ūdens un ar augstu bērzu sulas koncentrāciju. Serums pieder zīmola anti-age produktu "Time Miracle" sērijai un tajā atrisināts dabīgās kosmētikas uzdevums – kā serumā panākt silikona efektu, neizmantojot silikonu. Seruma efektivitāte pierādīta zinātnisko pētījumos.

Viegli klājas, ātri iesūcas - bet bez silikona

Serums ir koncentrēts pretnovecošanās produkts. "Mēs respektējam mūsdienu sieviešu vēlmi ilgāk saglabāt jauneklīgu izskatu, taču svarīgi, lai šī cīņa ar laiku būtu saudzējoša skaistumam un veselībai. Mēs turpinājām sadarbību ar Latvijas Universitātes Bioanalītikas un biodozimetrijas laboratoriju un dermatoloģisko klīniku un radījām "Time Miracle serumu". Tas ir, tā teikt, visu mūsu kosmētikas līdzekļu produktu produkts," uzsver uzņēmuma zīmola vadītāja Lotte Tisenkopfa- Iltnere.

Serums, tāpat kā jebkurš cits kosmētikas līdzeklis, nav brīnumlīdzeklis. Taču serums ir kas vairāk par ikdienas mitrinātāju. "Katra kosmētikas ražotāja augstākā pilotāža ir radīt serumu. "Madara" tas prasīja diezgan ilgu laiku un beidzot tāds ir radīts. Jaunajā seruma struktūrā panākts silikona efekts bez silikona, jo dabīgās kosmētikas ražotāji nevar atļauties tādus lietot!" stāsta Tisenkopfa- Iltnere.

Parastās kosmētikas ražotāji plaši izmanto silikonu savos produktos. Silikoni ir ķīmiski savienojumi - polimēri, tās ir sintezētas vielas un tām nav ekvivalentu dabā. Taču masu kosmētikas lietotājiem tīk šo silikonu radītais efekts - piemēram, silikons nodrošina sajūtu, ka krēms klājas viegli, ātri iesūcas un āda uzrāda tūlītēju it kā pozitīvu efektu - tā saucamo "silikona efektu". Taču gludās ādas sajūta nepaliek ilgi - silikoni noberžas, nomazgājas un, kā jau lielmolekulu savienojumi, traucē aktīvajām vielām iekļūt dziļākos ādas slāņos.

Foto: Publicitātes foto

"Madara" jau ilgstoši sadarbojas ar Latvijas zinātniekiem un pētniekiem, un šīs sadarbības rezultāts jau novērtējams pirmajos pret-novecošanās sērijas "Time Miracle" produktos ar bērzu sulu. "Jaunajam produktam - serumam - izstrādāta unikāla produkta struktūra - tā veidota no mazmolekulārām augu eļļu frakcijām un biopolimēriem," stāsta zīmola vadītāja. Tā panākts tas, ka serums klājas viegli un arī iesūcas ātri, turklāt dziļāk, nekā parastie masu tirgū pieejamie produkti. Līdz ar to āda kļūst tvirtāka, gludāka, samazinās krunciņas. Dabīgā ceļā tiek panākts liftinga un ādas izlīdzināšanās efekts. Serumu ieteikts lietot sievietēm sākot no 35 gadu vecuma.

Augu komplekss pret nevienmērīgu pigmentāciju

Jaunais serums bez bērzu sulas satur arī bioloģiski aktīvo vielu kompleksu, kurā atrodami septiņi Latvijā ievākti augi - pļavas āboliņš, madara, kosa, smilšērkšķis, raspodiņš, mellenes un miežu asni. Šāds komplekss izstrādāts, lai palīdzētu novērst ādas nevienmērīgu pigmentāciju. LU bioloģijas doktors un vadošais pētnieks Jānis Ancāns, kas bija iesaistīts pētījumos, uzsver: "Pārbaudījām produkta ietekmi šūnu līmenī un tas uzrādīja pozitīvu rezultātu. Kolagēna šķiedru rezerves šūnās pieauga. Jebkura viela var būt zāles un inde vienlaicīgi, runa ir par drošu koncentrāciju. Šeit augu ekstraktu koncentrācija ir pārbaudīta un lietotājiem ilgstošā laika posmā ir droša," skaidro pētnieks.

Produkta efektivitāte pierādīta in-vivo pētījumos. Pēc četru nedēļu lietošanas uzlabojās ādas vispārējais stāvoklis - hidratācija, atjaunošanās, izlīdzināšanās. Pēc 4-6 nedēļu lietošanas tika novēroti uzlabojumi arī dziļākajos dermas slāņos. Spektrofotometriski intrekutānā analīze uzrādīja, ka 91% sieviešu paaugstinājās ādas dermālā slāņa kolagēna sintēze. Savukārt aptaujājot testa grupas sievietes, 100% atzina, ka āda kļuvusi gludāka un tvirtāka jau pēc četrām seruma lietošanas nedēļām.

Par pretnovecošanās līnijas jauno reklāmas seju izvēlēta bijusī modele un tagad daudzbērnu māmiņa Una Gavare.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!