Šis nav DELFI pirmais miljons. 1999. gadā DELFI astoņu cilvēku redakcija uzsāka darbu ar miljonu ieceru. Miljono ziņu DELFI uzrakstīja 2014. gadā, bet tagad mums ir jauns, īpaši vērtīgs miljons. Miljons apmeklētāju mēnesī.

2017. gada jūlijā DELFI pirmoreiz vēsturē sasniedza miljonu lasītāju lielu mēneša auditoriju. Saskaņā ar "Gemius" mērījumu jūlijā DELFI apmeklēja 1 016 159 lasītāji. Tā ir lielākā kāda digitālā medija auditorija, kuru jebkad Latvijā izdevies sasniegt.

Kāds bija DELFI ceļš uz 1 000 000?


Mērķtiecīgs darbs

Miljons ir likumsakarīgs rezultāts rūpīgajam darbam, ko DELFI ieguldījuši attīstībā. Esam panākuši, ka šovasar pētījumā par Latvijas iedzīvotāju medijpratību konstatēts – DELFI ir medijs, kam uzticas visvairāk Latvijas iedzīvotāju.

Komandas profesionālā izaugsme

Pēdējo piecu gadu laikā DELFI žurnālistu un redaktoru skaits ir dubultojies. DELFI komandā ir spēcīgas personības ar lielu pieredzi ziņu žurnālistikā, tostarp citos vadošajos Latvijas ziņu medijos. Mūsu žurnālistus aicina komentēt notikumus Latvijā un pasaulē, iztaujāt politiķus radio, vadīt diskusijas u. tml. DELFI arī regulāri rūpējas par savu žurnālistu izaugsmi, organizējot kursus un apmācības. DELFI žurnālistu profesionalitāti apliecina fakts, ka DELFI ir vienīgais digitālais medijs, kurš ir saņēmis Latvijas Žurnālistu asociācijas “Izcilības balvu” divus gadus pēc kārtas.

Dziļāks saturs

Darbinieku skaita pieaugums ir devis iespēju papildus ziņu sagatavošanai daudz nopietnāk pievērsties dziļākiem oriģinālsatura darbiem – pētījumiem, analīzei, reportāžām, intervijām, aprakstiem. Mūsu žurnālisti veic reportāžas no notikumu vietām – Ukrainas frontes, Grieķijas referenduma, Rio olimpiskajām spēlēm u.tml.

Dažādi ziņu formāti

Regulāri tiek ieviesti laikmetīgi un pasaules medijos populāri veidi, kā pasniegt informāciju, – teksta tiešraides, video tiešraides, "Facebook" tiešraides un "Instagram stories", multimediāli vizuālās stāstniecības darbi, infografikas u.c.

Daudzpusīgs saturs

DELFI ir daudzpusīgākais digitālais medijs Latvijā, kurš piedāvā 16 tematiskus interneta žurnālus. Tie aptver dažādas tēmas – sākot no receptēm, kā ātri un vienkārši pagatavot vakariņas, līdz praktiskiem padomiem ceļojuma plānošanā vai ģimenes dzīves organizēšanā.

Rūpes par mobilo ierīču lietotājiem

Ir izveidota un nemitīgi tiek attīstīta DELFI mobilā aplikācija, kura ļauj iepazīties ar to, kas jauns, atrodoties jebkur un jebkurā diennakts laikā. Viedtālruņu lietotāji aptuveni četras reizes dienā saņem DELFI paziņojumus par svarīgākajiem notikumiem. Katrs aplikācijas lietotājs var izvēlēties sev svarīgāko – redzēt rakstus tikai par sev interesējošām tēmām.

Aktīva sociālo tīklu izmantošana

Mūsu sociālo tīklu stratēģijas rezultātā DELFI un RUS.DELFI "Facebook" kontiem katram ir vairāk nekā 100 tūkstoši sekotāju. Tieši tādēļ DELFI jau vairākus gadus tiek atzīts par ietekmīgāko mediju zīmolu sociālajos tīklos Latvijā.

Interneta meklētāju optimizācija

DELFI komanda ir daudz strādājusi pie satura optimizācijas meklētāju rīkos, lai mūsu informācija parādītos maksimāli augstākās pozīcijās, cilvēkiem ievadot viņus interesējošos atslēgvārdus.


Paldies, lasītāji, ka mums uzticaties!

Mēs ik dienu strādājam, lai jūs ne vien informētu par jaunākajiem notikumiem, bet arī palīdzētu labāk saprast notiekošo, tādējādi veidojot ieinteresētu sabiedrību!