Kāds "Narvesen" kioska klients nolēmis prasīt 10 000 latu kompensāciju par morālo kaitējumu, ko viņam nodarījusi veikala pārdevēja, kas atteikusies viņam atbildēt krievu valodā, nosaukusi par okupantu un likusi atstāt veikala telpas, portālu "Delfi" informēja akcijas "Sargi valodu!" koordinators Raivis Dzintars.
Pēc Dzintara sniegtās informācijas, kāda 20 gadus jauna "Narvesen" pārdevēja atteikusies atbildēt veikala klientam krieviski. Pēc tam pircējs esot jaunietei veltījis rupjus apvainojumus, bet pārdevēja nosaukusi pircēju par okupantu un likusi tam atstāt veikala telpas.

Jauniete par šo incidentu esot atlaista no darba, bet aizskartais pircējs nolīdzis advokātu un vēlas piedzīt 10 000 latu kompensāciju par viņam nodarīto morālo kaitējumu. Portālam "Delfi" sazināties ar "Narvesen" pārstāvjiem neizdevās.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!