Foto: PantherMedia/Scanpix
Preču zīme “Gada prece 2012” izlemts piešķirt 31 pircēju iecienītākajam produktam, piemēram, vairākām alus šķirnēm, eļļai, miltiem, majonēzei, baterijām un uroloģiskajiem ieliktņiem, portāls “Delfi” uzzināja Latvijas tirgotāju asociācijā (LTA).

Pēc 2012.gada datiem ir izvirzījušie gan jauni līderi, gan savu vietu saglabājuši jau gadiem iecienīti produkti.

Starp jaunajiem tirgus līderiem tiek minēti "Cēsu alus" ražotie "|Cēsu Džons" „Pina Colada taste" un „Cēsu Nefiltrētais" skārdenē, "Bauskas alus" ražotie "Bauskas alus Nefiltrēts", "Altia Latvia" ražotais degvīns „Mernaja na Moloke", kā arī "Cido Grupas" ražotā "Ābolu sula", "Iecavnieks&Co" produkts "Rapšu eļļa auksti spiesta", "Unilever Baltic LLC" piedāvātā "Delma Extra", kā arī "Aldara" ražotais "Zelta radler" un "Dobeles dzirnavnieks" ražotais "Picas miltu maisījums".

Tāpat starp jaunajiem pērnā gada līderiem izvirzījušies "Lango" produkcija "Klasiskā mana sviestmaize ar bekonu" un "Klasiskās pankūkas ar siera un kūpinātas gaļas pildījumu", "Tukuma piena" ražotais "Exporta skābais krējums", "Smiltenes piens" ražotais "Krievijas siers" un "Spilva" ražotā "Rosola majonēze un aveņu ievārījums", "Rīgas Miesnieks" ražotās cūkgaļas sardeles "Jelgava", "Pērnes L" produkcija "Kartupeļu plāksnes ar diļlu garšu" un "Rēzeknes gaļas kombināta" ražotā "Doktordesa augstākā labuma" un "Alkšņu servelāde".

Starp ilggadējiem tirgus līderiem pērn ierindoti "Balttur R" ražotā "Provansas majonēze "Francis"", "Dobeles dzirnavnieks" ražotie kviešu milti "Dobele Ekstra", "Rīgas miesnieks" ražotie "Rakveres cīsiņi", "Baltijas Marketing Serviss" piedāvātās "Duracell AA" baterijas, "Tukuma piens" ražotais sviests „Eksporta", "Cido Grupa" ražotais dabīgais minerālūdens „Mangaļi", kā arī "TZMO Latvija" piedāvātie uroloģiskie ieliktņi, "Simeks" piedāvātais dzeramais ūdens „Ķekavas avots", "Siguldas maiznieka" "Mini sausiņi ar rozīnēm", "Nordic Sugar" ražotais "Jelgavas cukurs" un arī gaļas pārstrādes uzņēmuma "Nākotne" piedāvātā "Cūku aknu pastēte" un "Spilvas" ražotā "Tomātu mērce".

LTA norāda, ka Eiropā gadu desmitiem ir populāra patērētāju iecienītāko preču apzināšana. Šo produktu izcelšanai ir reģistrēta Eiropas preču zīme „Gada prece" jeb "Product of the Year".

Ar mērķi apzināt Latvijas patērētāju vidū populārākās ikdienas preces LTA kopš 2003.gada piešķir šādu preču zīmi.

Produkti, kam tā tiek piešķirta, tiek noteikti dažādās preču kategorijās, aptaujājot nozīmīgākos Latvijas tirgotājus un iepazīstoties ar tirgus izpētes datiem.

Šogad pasākums norit jau desmito reizi un, salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu, patērētāju iepirkšanās paradumi mainījušies aptuveni par 30-40%.

Nosaukumu „Gada prece 2012" iegūs 31 pircēju iecienītākais produkts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!