Pirmajam Baltijas valstu reklāmas festivālam "Golden Hammer", kura uzvarētājus paziņos 15. un 16.jūnijā, pieteikti 388 darbi no 86 reklāmas aģentūrām.
Konkursam iesniegti darbi no septiņām valstīm - Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Ungārijas, Ukrainas, Baltkrievijas un Latvijas.

Visvairāk reklāmdarbu iesnieguši starptautiskā tīkla "Bates" pārstāvji, kā arī uzņēmumi "McCann Erickson" un DDB.

Šā gada iesniegto darbu kvalitāte esot ļoti augsta, atzinusi festivāla direktore Ineta Legzdiņa.

Savukārt vissīvākā konkurence sagaidāma videodarbu un iespieddarbu kategorijās, uzskata Latvijas reklāmas asociācijas izpilddirektore Laila Ozoliņa.

Minētais festivāls izveidojies no Latvijas reklāmas konkursa "Zelta āmurs", kurš noticis jau sešus gadus.

Festivāla laikā notiks konkursa darbu skates un izstāde, semināri un diskusijas par reklāmu, ko vadīs starptautiska līmeņa profesionāļi.

Darbus vērtēs piecās kategorijās - televīzijas un kino reklāma; preses reklāma, reklāmas poligrāfija, vides reklāma un iepakojuma dizains. Trešajā kategorijā ietilpst audio reklāma, ceturtajā kategorijā - reklāma interaktīvajos medijos, bet 5 kategorijā - mediju un nemediju netradicionālākais izmantojums reklāmā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!