Foto: LETA

Pasažieru pārvadātājs pa dzelzceļu "Pasažieru vilciens" un Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmums "Rīgas satiksme" saņēmuši sūdzības par aukstumu sabiedriskajā transportā.

"Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis pastāstīja, ka katru ziemu tiekot saņemti zvani no cilvēkiem par aukstumu sabiedriskajā transportā. Tāpat zvani saņemti arī vasarā, cilvēkiem sūdzoties par karstumu.

Viņš atzīmēja, ka ar katru gadu samazinās cilvēku skaits, kas sūdzētos par aukstumu sabiedriskajā transportā. "Cilvēki vairs nezvana tik daudz kā kādreiz. Droši vien tas ir tāpēc, ka mēs esam atjaunojuši transportlīdzekļu parku, kā arī ieviesām "Nospied pogu un atver durvis pats!" kampaņu, kas palīdz gan ziemā, gan vasarā transportlīdzeklī saglabāt attiecīgi siltāku un vēsāku temperatūru," teica Zaķis.

Savukārt "Pasažieru vilciena" Mārketinga daļas vadītāja Ieva Miežubrāle informēja, ka šoziem saņemtas 20 sūdzības par aukstumu vagonos. Viņa paskaidroja, ka aukstums vagonos saistīts ar ritošā sastāva vecumu.

"Vidējais ritošā sastāva vecums ir 25 gadi, un tie bieži jāremontē, lai varētu garantēt drošus un regulārus pasažieru pārvadājumus saskaņā ar grafiku. Diemžēl komforta līmeņa nodrošināšana kļūst arvien problemātiskāka, tādēļ mēs paši ar nepacietību gaidām jaunos elektrovilcienus un modernizētos dīzeļvilcienos ar mūsdienīgu klimata kontroli un ventilācijas sistēmu," sacīja Miežubrāle.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no valstij piederošās Latvijas dzelzceļa kompānijas "Latvijas Dzelzceļš" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas Dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

"Rīgas satiksme" nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!