Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) izvērtē SIA "Vision Marketing" prezentācijās slēgtos līgumus par izmitināšanas pakalpojumu iegādi ārvalstu kūrortos, jo saņemtas vairākas sūdzības, ka tajos nav ievērota prasība, kas patērētājam dod tiesības 14 dienu laikā pēc šāda līguma noslēgšanas bez līgumsoda vai citu zaudējumu atlīdzināšanas atkāpties no saistībām, informē PTAC.

Pēc patērētāju sniegtās informācijas, SIA "Vision Marketing" prakse esot, ka patērētājus sazvana un uzaicina uz izlozi un prezentāciju, kas parasti notiek viesnīcā. Prezentācijas laikā tiek reklamētas izdevīgas iespējas iegādāties izmitināšanas pakalpojumus dažādos ārvalstu kūrortos.

PTAC uzsver, ka no līgumiem, kas slēgti ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojuma sniegšanas vietas, piemēram, speciāli organizētās prezentācijās viesnīcās, patērētājiem ir tiesības atkāpties 14 dienu laikā bez līgumsoda vai citu zaudējumu atlīdzināšanas.

PTAC aicina patērētājus ļoti rūpīgi izvērtēt šī pakalpojuma iegādes nepieciešamību, kā arī nesteidzīgi un rūpīgi izlasīt līguma noteikumus pirms tā parakstīšanas, arī gadījumos, ja tiek izdarīts psiholoģisks spiediens no prezentācijas rīkotāju puses.

Pagājušā gada nogalē PTAC pēc daudzu patērētāju sūdzību saņemšanas izskatīja līdzīgu lietu un 2009.gada 17.decembrī pieņēma patērētāju kolektīvo interešu lēmumu par netaisnīgiem līguma noteikumiem SIA "Key Promotions" klientiem piedāvātajos līgumos. Vēlāk "Key Promotions" kļuva par "Vision Marketing".

PTAC lēmumā uzdoto tiesisko pienākumu nodrošināt patērētājiem tiesības atkāpties no līguma 14 dienu laikā, nemaksājot līgumsodu un administratīvās izmaksas un atmaksājot patērētājiem uzņēmuma līgumā noteikto pakalpojuma maksu, SIA "Key Promotions" līdz pat šim brīdim nav pildījis, norāda centrs.

Pašlaik PTAC gatavo materiālus Valsts policijai kriminālprocesa ierosināšanai par iespējamu krāpšanu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!