Reklāmas speciālistam Ērikam Stendzeniekam ir skaidrs, ka Eiropas Savienības (ES) televīzijas reklāmas, ko veido viņa vadītā reklāmas dizaina studija "Zoom", būs mīļas.
Taujāts, vai ar savām reklāmām spēs vairot ES atbalstītāju skaitu, kas pašreiz turpina samazināties, Stendzenieks norādīja, ka ļoti labprāt to darītu un došot visu, uz ko esot spējīgs.

Jaunās reklāmas TV ēterā, ticamākais, būs redzamas jau piektdien, 12.septembrī, stāstīja Stendzenieks, atzīstot, ka viss notiek "briesmīgā tempā", taču stress esot viens no trim labākajiem padomdevējiem.

TV reklāmai bijuši četri varianti, tagad palikuši divi, stāstīja Stendzenieks. Pašlaik vēl īsti nav zināms, vai šiem diviem variantiem tiks veidots īsais - 30 sekunžu un garais - 60 sekunžu variants vai būs tikai īsais, norādīja reklāmas speciālists.

Jau ziņots, ka valdības apmaksātās ES kampaņas organizatori, pamatojot ar neapmierinošu kvalitāti, noraidījuši kampaņas pēdējam posmam sagatavotos televīzijas klipus, un jauno izgatavošanu uzticējuši Stendzeniekam, kura spilgtākais pieteikums politiskajā reklāmā bijusi Latvijas Pirmās partijas priekšvēlēšanu kampaņa, šodien vēsta laikraksts "Diena".

"Latvijas faktu" veiktā aptauja liecina, ka augustā samazinājies Latvijas dalības ES atbalstītāju skaits - par iestāšanos ES pagājušajā mēnesī gatavi balsot bija 44,9% aptaujāto Latvijas pilsoņu, pret bija 35,9%, bet atbildi nav varējuši sniegt 19,2% aptaujāto pilsoņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!