Foto: stock.xchng
Mobilo sakaru operators "Tele2" izmeklē ceturtdien notikušās avārijas apstākļus, kuras dēļ vairāki tūkstoši "Tele2" klientu Latvijā un ārvalstīs palika bez mobilajiem sakariem, portālam "Delfi" apliecināja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

"Klimata uzturēšanas sistēmas avārijas un tai sekojošā īssavienojuma un pārkaršanas dēļ ap pulksten 14:30 no ierindas izgāja taisngriežu sistēma, kas nodrošina centrāļu barošanu," skaidro Vancovičs.

"Temperatūras signalizācija nostrādāja ar aizturi, par ko esam pieprasījuši paskaidrojumus klimata sistēmas piegādātājam," norāda Vancovičs. Viņš norāda, ka avārija nebija saistīta ar "Latvenergo" nodrošināto elektropadevi. "Ģeneratora ieslēgšanās neatrisināja situāciju, jo tas ražo 220 voltu spriegumu, kas jāpārveido taisngriežos, lai nodrošinātu centrāles ar elektrobarošanu," skaidroja "Tele2" pārstāvis.

Ceturtdien, ap pulksten 17:30 centrāļu darbība atjaunota, un visi pakalpojumi strādā ierastā režīmā.

"Lai atlīdzinātu klientiem par neērtībām, sestdien un svētdien visā "Tele2" tīklā nodrošināsim sarunas un īsziņas bez maksas. Biznesa klientiem sarunas un īsziņas būs par brīvu arī pirmdien," stāsta Vancovičs.

Jau vēstīts, ka ceturdien pēcpusdienā "Tele 2" klienti Latvijā, gan arī uzņēmuma priekšapmaksas pakalpojumu lietotāji Lietuvā un Igaunijā palika bez mobilajiem sakariem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!