Olbaltumvielu lietošana ilgtermiņā

Liekie tauciņi uz vēdera: rīcības plāns apkārtmēra samazināšanai
Foto: Shutterstock

Ja ir runa par svara zaudēšanu, tieši olbaltumvielas ir viens no svarīgākajiem makroelementiem, kurš ķermenim nepieciešams. Kā skaidro "WebMD", olbaltumvielas ir vajadzīgas ikvienai organisma šūnai, tās vajadzīgas audu atjaunošanai un veidošanai, kā arī enzīmu, hormonu un citu vielu veidošanai.

Cilvēkiem, kas nodarbojas ar sportu un fitnesu, olbaltumvielas palīdz audzēt muskuļus un palielināt spēku. Tieši tāpēc ikvienam, kas nodarbojas ar fitnesu, ieteicams lietot ļoti daudz olbaltumvielu saturošus produktus, kā arī proteīna (vienkāršo olbaltumvielu) kokteiļus. Protams, lai sasniegtu rezultātu, neiztikt arī bez spēka vingrinājumiem un svaru cilāšanas. Cilvēkiem, kas vēlas samazināt tauku daudzumu (arī, protams, uz vēdera) jācenšas apmēram 30 procentus no kalorijām uzņemt ar olbaltumvielu palīdzību.

Cāļa krūtiņa bez ādas, olas, biezpiens, grieķu jogurts, piens, liesa liellopa gaļa, tuncis, zivis un garneles – tie visi ir lieliski olbaltumvielu avoti, norāda "Authority Nutrition". Ar vēl citiem olbaltumvielu pilniem produktiem iepazīsties šajā rakstā.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl